حمایت قضایی پشتوانه سرمایه‌گذاران در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل " حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در نشستی با امام جمعه خلخال اظهار کرد: برای تحقق این امر کمیته حمایت قضایی از طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان تشکیل می‌شود.

او با اشاره به علل وقوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه، فقر و بیکاری را از عوامل اصلی بروز این آسیب‌ها ذکر کرد و افزود: دستگاه قضایی استان بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضاییه تمام توان و ظرفیت خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری به کار می‌بندد.

او همچنین با گرامیداشت دهه ولایت و امامت از آزادسازی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در آستانه عید غدیر خم خبرداد و از مردم ولایی، خیرین، مدیران و مسئولانی که در کمک به ستاد دیه استان برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است که در این استان با تاسی از آموزه‌های دینی خیرین بسیاری در این راه خیر قدم گذاشته‌اند.

او تعامل بین دستگاه قضایی و ائمه جمعه این استان به عنوان دست‌اندرکاران دو نهاد حاکمیتی را راهکاری مناسب برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ذکر کرد و گفت: با توجه به اشرافیت ائمه جمعه به مشکلات آحاد جامعه هیچ مشاوره‌ای بهتر از راهنمایی و هدایت معنوی و دلسوزانه ائمه جمعه نمی‌تواند باشد.

وی با دعوت از ائمه جمعه برای بازدید از زندان و آشنایی با مسائل و مشکلات مددجویان گفت: وجود و استمرار این گونه تعامل بین دستگاه قضا و ائمه جمعه می‌تواند در حل مشکلات جامعه مسئولان دست‌اندرکار را یاری کند.

 

کدخبر: 708791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟