پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل غیر هم سطح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: پل غیر هم سطح شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی شهر از سمت آستارا با ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

قلندری در بازدید استاندار و اعضای شورای فنی استان از پروژه‌های عمرانی شهرستان اردبیل اظهار کرد: این پروژه در یک برنامه زمان بندی شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به پیشرفت مناسبی رسیده و اجرای این پل بازگشایی خیابان جام جم اردبیل را سبب می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای فنی استان و استاندار اردبیل نقطه نظرات خود را در رابطه با این پل غیر هم سطح ارایه کردند، افزود: در فرصت فصل کاری اهداف شورای فنی بررسی و بازدید از پروژه‌های عمرانی است و در صورت لزوم اعمال نظر کارشناسی جهت رفع مسایل فنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: این بازدید‌ها بر اساس تصمیم شورای فنی استان در قالب بازدید از پروژه‌های مهم عمرانی استان انجام می‌شود و تصمیمات نهایی بصورت مصوبه در محل پروژه‌ها گرفته خواهد شد.

وی به اشاره به اینکه در این بازدید‌ها از تجربیات دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود، تصریح کرد: در کنار بازدید‌ها مشکلات و موارد پروژه‌ها بررسی و پیشنهاد‌های مهم و اساسی در راستای حل مشکلات ارایه می‌شود.

 

بیمارستان نجف زاده جایگزین بیمارستان فاطمی می شود

قلندری همچنین در رابطه با احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده که جایگزین بیمارستان فاطمی اردبیل می‌شود، گفت: مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی پیمانکار در روز‌های آینده پرداخت می‌شود و تاکنون برای فاز اول این پروژه در گام نخست و مرحله اسکلت‌بندی ۶۴ میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل با کمبود تختخواب بیمارستانی مواجه است، بیان کرد: با افزایش تخت بیمارستان تا ۵۰۰ تخت و همچنین تغییرات اعمال شده در بخش اعصاب و روان پیمانکار با تجهیز کارگاه و با پیشرفت مناسب این پروژه را به پیش می‌برد و قرار است در دو سال آینده این پروژه تکمیل شود.

وی از تعیین تکلیف بیمارستان ۵۴۰تخت خوابی اردبیل در روز‌های آتی خبر داد و افزود: با توجه به شرایط حاکم از زمان شروع عملیات این پروژه پیشرفت قابل توجهی مشاهده نمی‌شود و براساس مصوبه شورای فنی استان تا ظرف ۱۰ روز آینده این پروژه نیز باید تعیین تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل همچنین از وضعیت مطلوب طرح روشنایی فرودگاه اردبیل خبر داد و تصریح کرد: باند دوم فرودگاه اردبیل به شکل مناسب بازسازی و آسفالت ریزی شده و طرح روشنایی این فرودگاه متناسب با استاندارد‌های جهانی نصب و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

کدخبر: 708178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟