تعریض جاده شازند - ازنا در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش رکنا از لرستان، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از طرح های مهم عمرانی استان مرکزی گفت: طرح تعریض جاده شازند به ازنا از بزرگ‌ترین طرح های مشترک استان مرکزی و لرستان است که با جدیت در حال انجام است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات، پیمانکار این طرح بسیار فعال است و نماینده وزارت راه و شهرسازی نیز بر روند این پروژه نظارت دارد و روند اجرای این طرح رضایت بخش است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در چهار کیلومتر از این جاده مواصلاتی قیر نهایی ریخته شده و برای مابقی این مسیر نیز قیر مورد نیاز خریداری شده است  امید است در وی تصریح کرد: امید است هفته دولت امسال شاهد ۲ بانده شدن و تعریض این جاده ارتباطی باشیم.

آقازاده بیان داشت: با توجه به اینکه این جاده مواصلاتی بسبار پرتردد است و متاسفانه در این مسیر تعدادی از هموطنان مجروح و یا جان خود را از دست می‌دهند که باید در اسرع وقت نسبت به ایمن سازی این جاده ارتباطی اقدامات لازم را انجام داد.
وی با اشاره به اینکه این مسیر یک طرح ملی است، ادامه داد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در سه سال گذشته مقرر شد این جاده ارتباطی که ۱۴۰ کیلومتر است از محل اعتبارات ملی، چهاربانده شود که اکنون ۱۲ کیلومتر از باند دوم در حال آسفالت شدن است.
استاندار مرکزی بیان کرد: جاده شازند به ازنا، الیگودرز را به خمین و دلیجان متصل می‌کند که امید است با تزریق اعتبارات ملی، این طرح در اسرع وقت تکمیل و جاده های ارتباطی استان ایمن سازی شود.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

مهدی زکی‌پور| رکنا لرستان 

کدخبر: 706406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟