اختصاص ۲۱ میلیارد تومان برای آب شرب شهرستان کوثر

به گزارش خبرگزاری رکنا در شهرستان کوثر " سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی در جلسه از مشترک با بخشدار بخش فیروز شهرستان کوثر دهیاران واعضای شورای اسلامی بخش فیروز شهرستان کوثر مشکلات روستا‌های این بخش را بررسی کرد.

وی از نظر جمعی نمایندگان استان اردبیل در خصوص رفع مشکلات آب خبر دادو گفت: امسال اعتبارات آب شرب استان اردبیل یازده برابر شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۲۱ میلیارد تومان برای تامین شرب شهرستان کوثر اختصاص یافته که مقرر شده با اولویت در این بخش هزینه شود.

وی همچنین بیان کرد: شاخص اینترنت در بخش‌های شهرستان کوثر پایین است که مقرر شد اجرای  ۶۰ کیلومتر فیبرر نوری که قبلا طرح شده پیگیری شود.

سید غنی نظری بیان کرد: آسفالت نامناسب مسیر‌های روستایی و فیروز آباد به گیوی و بازنگری در طرح هادی و اجرای طرح هادی واسفالت ریزی معابر روستایی از دیگر اولویت‌های بخش فیروز می‌باشد.

وی همچنین ضمن استعماع نظرات دهیاران و اعضای منتخب شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش فیروز گفت: دهیاران از این پس طبق عملکرد انجام شده حقوق دریافت و موظف هستند طبق قانون وظایف خود را کامل و صحیح انجام دهند

وی افزود: مشکلات در حوزه کمبود آب در روستا ها‌ی بخش فیروز که عمدتا در بخش کشت جالیز و حبوبات و دامداری هستند باعث شده که دامداران دام‌های مولد خود را با کمترین قیمت به فروش برسانند.

نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف بخشداری فیروز گفت: در حوزه این بخشداری اقدامات جدی در راستای آبادانی انجام نگرفته و این بخش همچنان در محرومیت واقع است.

سید غنی نظری از مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های انجام شده برای بیمه کلیه کارگران ساختمانی و تقویت بیمه صندوق عشایری و روستایی خبر داد وگفت: اعتبارات ویژه‌ای در اختیار نمایندگان مجلس برای رفع محرومیت از روستا‌های شهرستان کوثر دریافت شده که با اولویت بندی مسائل و مشکلات این حوزه‌ها تقویت خواهد شد..

مولاخواه/اردبیل  

کدخبر: 702300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟