توزیع ۱۱۷ هزار و ۳۳۹ حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان استان/ ۳۵۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان انجام شده است
عباس شرفی در گفت‌و‌گو با رکنا لرستان، اظهار داشت: ۵۸۷ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۳ هزار و ۷۸۴ راننده و شرکت حمل و نقل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
 
وی افزود: نصب سیستم سروا و صدور بلیت براساس کد ملی مسافر و استعلام تست منفی کرونا کمک شایانی به پیشگیری از کرونا در سفرهای حمل و نقل عمومی داشت.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطر نشان کرد: آموزش ایمنی به ۶۱۰ دانش آموز مدارس حاشیه راه و ایمن سازی فیزیکی ۲۰ مدرسه در سال ۹۹ انجام شد.
 
شرفی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ شرکت سواری کرایه ای با ۷۴۳ دستگاه ناوگان تحت نظارت این اداره کل در حمل و نقل برون شهری فعالیت دارند.
 
وی گفت: برخورد با مسافربرهای شخصی در حیطه وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیست اما از دستگاه های ذیصلاح در حال پیگیری هستیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: قطعا از پایانه بار اختصاصی شرکت مسلم بار راضی هستیم چراکه سرمایه گذاری بخش خصوصی سهم عمده ای در جبران بیکاری دارد، قدردان شرکت مسلم بار هستیم.
عباس شرفی با بیان اینکه ناوگان باری لرستان ۲ سال جوانتر از میانگین کشوری است، گفت: متقاضیان نوسازی ناوگان می توانند از طرح واردات کامیون با عمر حداکثر ۳ سال از تسهیلات سازمان راهداری استفاده کنند.
وی گفت: از سیل ۹۸ تاکنون ۳۵۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی، شریانی و روستایی استان انجام شده و ۳۵ کیلومتر روکش حفاظتی چیپ سیل نیز اجرایی شده است.
مهدی زکی‌پور| لرستان
کدخبر: 701961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟