به گزارش رکنااز لرستان ،سید مصطفی هاشمی  در نشست با خبرنگاران استان لرستان ضمن تسلیت رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ماه، بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی به صورت قوی وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده و قرار نیست به نفع شخص دیگری کنار برود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رییسی در طی هفته های گذشته صریحا تاکید کردند که حاضر نیستند کسی برای ایشان هزینه ای کند و آخرت خود را برای دنیای ایشان فدا کند اظهار داشت: ایشان از میان گزینه های مطرح با برنامه ترین هستند.

وی افزود:متاسفانه اشکال عمده ای در کشور وجود دارد که در زمان انتخابات ستاد و احزاب تشکیل می شوند و بعد از انتخابات همه جمع می شوند و این مهمترین معضلی است که در این فضا دیده می شود.

هاشمی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در کشور بد است و فرصت برابر برای فارغ التحصیلان رقم نخورده است چون رانت نداشتند و آقازاده نبودند  ادامه داد: دولت های اصولگرا و اصلاح طلب در این زمینه همگی به یک شکل عمل کردند اما  حجت الاسلام رئیسی وامدار کسی و جریان و جناح خاصی نیست.

وی افزود: ستادهای مردمی می توانند مردم را پای صندوق رای آورند و مهمترین اولویت مشارکت است و سطح مشارکت مردم باید بالا بیاید چرا که برای بقا نظام و امنیت کشور مهم است.

معاون امور استان‌های ستاد جنبش مردمی حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: امام راحل هرگز راضی نبودند مردم چنین شرایطی را تحمل کنند همچنان که مقام معظم رهبری نیز حاضر نیستند مردم این شرایط سخت را تحمل کنند و مایه شرمساری دولت ها است که نتوانستند خواست و اراده مردم را تامین کنند.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد منابع کشور در تهران است و هیچ وقت تمرکز زدایی نشده است و تمامی اختیارات و امکانات در تهران است و افرادی نمی گذارند بخشی از امکانات به استان ها برود چراکه منافع آنها به خطر می افتد.

هاشمی بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی ستاد ندارد اکثر ستادها مردمی و خودجوش هستند که باید قانونمند باشند و در یک جهت حرکت کنند و قرار نیست هر کسی که رییس ستاد می شود استاندار شود.

وی اضافه کرد: دولت حجت الاسلام رئیسی دولت جوان خواهد بود و ۷۰ درصد دولت از ظرفیت جوانان در عمل استفاده خواهد کردمعاون امور استان‌های ستاد جنبش مردمی حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: مسولان باید نوکری مردم را بکنند و از نیروهای متخصص استفاده کرده و کار مردم را پیش ببرند.

 

کدخبر: 693875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟