واکسیناسیون ۷۴ هزار نفر در همدان

 به گزارش رکنا  به نقل از روابط عمومی استانداری همدان سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما شکننده است.

وی با بیان اینکه شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما بسیار شکننده است، ادامه داد: به دلیل روند کاهشی شیوع کرونا در استان، برخی گروه‌های یک و دو، فعالیت‌های خود را طبق معمول از سر گرفته‌اند.

استاندار همدان ادامه داد: تا کنون در استان بیش از ۷۴ هزار نفر واکسینه شده‌اند که این اقدامِ علوم پزشکی قابل تقدیر و تشکر است.

شاهرخی با اشاره به اینکه وضع موجود بسیار شکننده است و مردم مراقب باشند، ادامه داد: روند شیوع بیماری کرونا در استان کاهشی است، مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی گفت: وضعیت رنگ‌بندی فامنین و اسد آباد زرد، سایر شهرستان‌ها نارنجی است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها می‌توانند با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی از شیوع کرونا جلوگیری کنند، از روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه تا دوشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۲ ظهر کلیه ترددهای بین استانی ممنون است.

شاهرخی تردد شبانه خودروها در استان همدان را از ساعت ۲۲:۰۰ به بعد ممنوع اعلام کرد و گفت: شیوه‌نامه‌های دوران تبلیغات در ایام شیوع کرونا به کلیه دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شود.

وی افزود: نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی کرونا در ایام انتخابات، تشدید شود.

شاهرخی حفظ سلامت و جان مردم در ایام انتخابات را لازم دانست و گفت :۹۸ درصد از علت شیوع ویروس کرونا در استان تماس‌های درون‌خانوادگی و شرکت در اجتماعات است.

سلیمانی فرد/همدان

کدخبر: 692087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟