حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی 170 درصدافزایش یافت

به گزارش رکنا از بوشهر،عادل دهدشتی پیش ازظهر روزشنبه درجلسه معارفه مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از افزایش 130 تا 170 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نسبت به اسفند سال 1398 بیش از 1.5 برابر شده و این درحالی است که 47 هزار میلیارد تومان مطالبات دولت در 18 ماه گذشته وصول شده است.

وی با بیان اینکه امسال از محل قانون بودجه 89 هزار میلیارد تومان مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت دریافت می‌شود خاطر نشان کرد: مجموع مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در حدود 140 هزار میلیارد تومان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی میزان پرداخت مستمری تأمین اجتماعی ماهانه را حدود 21 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: سازمان تأمین اجتماعی به همین میزان نیز باید منابع داشته باشد تا بتواند تعهدات کوتاه و بلندمدت خود را در قبال 45 میلیون نفر انجام دهد.

دهدشتی، از ساخت 4 درمانگاه تأمین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تحت‌های بیمارستانی تأمین اجتماعی در استان افزایش می‌یابد که شامل 70 تحت در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، 20 تخت در بیمارستان تأمین اجتماعی برازجان و 10 تخت در مرکز درمانی تأمین اجتماعی عسلویه است.

در این نشست عباس دیری‌زاده به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی و سید جواد رکاب‌پور به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات مدیران قبلی تجلیل شد.

جعفری/بوشهر

کدخبر: 692069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟