تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان کرمانشاه، با حضور حمید بهرام زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و جمعی از مسئولین استان به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ابتدای جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص ویژگی‌ها و صفات مومنین و افراد اصلح، نکاتی را بیان کرد.

بهرام زاده با اشاره به اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه تشکیل شده است، تاکید کرد: در صورت تخلفات کاندیدا، این امر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور و سالم و به دور از هر گونه حاشیه سازی هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است، افزود: پایش و رصد مداوم و مستمر فعالیت کاندیداها، از جمله اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی برنامه‌ریزی مناسب، منسجم و اثربخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی بوده که به صورت ویژه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: هدف این است با همت همه اعضای ستاد، یک انتخابات سالم، قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور تیری بر پیکره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در ادامه جلسه، اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان، به بیان نکات مهم و کاربردی در رابطه با اقدامات انجام شده و مرتبط با برگزاری انتخابات سالم و پرشور پرداختند.

لازم به ذکر است ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

 

کدخبر: 688959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟