پروژه 8 دی مصداق مدیریت جهادی

به گزارش رکنا رشت، پروژه ی 8 دی که در سنوات گذشته و سالهای دور برای کاهش ترافیک نیمه کاره باقی مانده بود، و در دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت، شهردار رشت وعده به اتمام این پروژه وسایر پروژه های نیمه کاره داده بودند، و این وعده محقق شد و این پروژه پس از 37 سال به اتمام رسید. 

شهردار رشت عنوان کرد: این پروژه مصداق مدیریت جهادی است. 

که ما با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی موفق شدیم این پروژه را زودتر از زمان موعد به اتمام برسانیم. احمدی  با اشاره به اینکه: مدیریت جهادی چند مولفه مهم دارد، که اولین مولفه آن توکل به خدا است، زیرا هرگاه برای تکمیل پروژه بلوار هشت دی با موانعی مواجه شدیم با توکل بر خدا مسیر برای ما هموار شد. و دومین مولفه  خودباوری است، دقیقا بر اساس همین اصل بود که توانستیم این پروژه را زودتر از زمان مقرر به اتمام رسانده و تقدیم مردم فهیم رشت کنیم. 

وی عنوان کرد: ما در انجام این پروژه از تمام ظرفیت ها و پتانسیلهای  درونی سازمان شهرداری و تعامل بین سازمانی بهره برده ایم  که این امر موجب کاهش هزینه های پروژه شده است.

احمدی در پایان از همه ی افراد و دستگاههایی که در اتمام این پروژه نقش داشتند تشکر کرد و بیان کرد که امیدوارم که بتوانم به تمام وعده هایی که در روز انتخاب داده ام  جامه ی عمل بپوشانم.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 688021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟