پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان برای صدور رای ارسال می شود

به گزارش رکنا،شامگاه 28 بهمن ماه یکی از طلافروشی های سمنان واقع در بازار سرپوشیده توسط دو سارق مورد سرقت قرار می گیرد.

در این سرقت سارقین پیش از هر گونه مقاومت از سوی طلافروش وی را مورد اصابت گلوله قرار داده و مجروح می نمایند. اصابت 2 گلوله به کتف و ریه طلافروش باعث مجروحیت و انتقال به بیمارستان کوثر می گردد. تلاش 13 روزه کادر درمان در نجات جان مضروب اثر نمی کند و در سحرگاه روز 11 اسفند طلافروش نگون بخت جان به جان آفرین تسلیم می کند.

تلاش نیروی انتظامی اما خیلی زود به بار می نشیند و ضاربین در استان گلستان به دام ماموران عدالت اسیر می شوند.

پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی با اتهام اقدام به قتل عمد صاحب طلافروشی تشکیل و با تلاش شبانه روزی بازپرس در کمترین زمان و پیش از پایان سال 1399 تکمیل و برای رسیدگی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر اکنون از رفع اشکالات مطرح شده از سوی قاضی پرونده خبر می دهد.

محمد شریف ابراهیمی می افزاید: قاضی پرونده کیفری یک  پس از بازبینی پرونده تکمیل شده، نقطه نظراتی داشت و  ایراداتی را مکتوب کرد که رفع نواقص پرونده منجر به رای خواهد شد و  رای نیز  به زودی صادر خواهد شد.

وی گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه شد به زودی با تکمیل پرونده و صدور رای بسته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در دستگیری سارقین، تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضا ایجاد ناامنی در جامعه را بر نمی‌تابند و در کوتاه‌ترین زمان با فرد خاطی برخورد قانونی خواهند کرد.

رستم زاده -سمنان

 

کدخبر: 686337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟