آغاز نام‌نویسی جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان

علی آشتاب در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم‌آباد با اشاره به نقش و جایگاه تعاونی‌ها در ترویج فرهنگ کار گروهی و خرد جمعی گفت: شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون، آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی و معرفی شرکت های تعاونی پیشگام و موفق شهریور امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: از مدیران تعاونی های فعال و در حال بهره برداری دعوت می‌شود برای حضور در فرایندهای گام به گام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نسبت به بهنگام سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir  اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: تعاونی‌هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کنند و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از تاریخ ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر امسال از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار خواهند شد.

آشتاب تصریح کرد: پس از انجام مراحل ثبت و تکمیل پرسشنامه اختصاصی، فرایند صحت سنجی مدارک و مستندات توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام خواهد شد.

وی عنوان کرر: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضا و شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آشتاب بیان داشت: تجلیل و تقدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی های تخصصی در استان انجام می شود و در مرحله بعدی، تعاونی های استان برای حضور در جمع برترین های کشور معرفی می شوند.

خرم‌آباد، امین پارسا 

کدخبر: 685510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟