فرماندار بابل با ارسال پیامی سالروز تاسیس نهاد شورا و روز شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ؛ همزمان با نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد شورا در نظام جمهوری اسلامی، قربانعلی ولی زاده با ارسال پیامی فرا رسیدن روز شورا را تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور  از برکات  ارزشمند  انقلاب اسلامی است و نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی،  زمینه ساز  تحقق مشارکت  مردم در  مدیریت شهری و روستایی قلمداد می شود.

پرواضح است که نهاد مقدس شورا که بنیان آن برگرفته از آموزه‌های اسلامی و قرآن کریم است، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده و به برکت این رویداد، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود دو چندان شده است.

اینجانب به شکرانه‌ توفیق و به پاسداشت همت و تلاش شوراهای اسلامی  در راستای خدمت رسانی به  آحاد مردم و اهتمام ویژه به توسعه متوازن شهری و روستایی، ضمن تبریک خجسته سالروز تاسیس نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی،از تلاش و زحمات اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بابل، تقدیر و تشکر می نمایم.

از خداوند سبحان سلامتی، سرافرازی و دوام توفیقات اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و تمامی خدمتگزاران صدیق مردم و  نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

 قربانعلی ولی زاده

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل

 

 

کدخبر: 682822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟