پیام تبریک فرماندار هشترود بمناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰

به گزارش رکنا، امینیان, فرماندار این شهرستان در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت

ای ز تو نورِ دل‌ و دیدارِ ما ، گردشِ اندیشه بیدارِ ما

ای ز تو رویان‌ زمستان‌ و بهار ، ای تو گرداننده لیل‌ و نهار

ای ز تو تغییرِ حال‌ و سال‌ها ، حالِ ما را کُن‌ تو خوشتر حال‌ها

سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالی بشریت حضرت ولی عصر (عج), سلام بر قرن جدید, عصر جدید, سلام بر بهار جدید و سلام بر مردم بزرگوار و شریف شهرستان هشترود

خدای را شاکریم که فرصت و مجال این میسر شده است تا در کنار شما مردم عزیز, پایان سالی نفس گیر و دشوار را شاهد شویم و همراه شما به نخستین بهار قرن ۱۴ قدم بگذاریم ، سالی که همگی در نبردی نابرابر در مقابل تحریمهای سنگین ، بی سابقه ، ظالمانه و کرونا ایستادیم, اگر چه زخمهای زیادی خوردیم ولی مغلوب نشدیم ، اگر چه همه بد خواهان ملت عزیز ما کمر همت به کشتن امید و نور بسته بودند ما زندگی و امید را برگزیدیم . این سال ، همه روزها و حتی ثانیه های آن چنان مشقت بار ، رنج آور و دلهره زا برای مردم عزیز ما گذشت که تاریخ نظیر آن را کمتر بیاد دارد. روزهایی که ثبت شد همه‌ی ما در شهرستان هشترود، در کنار هم در برابر این بحران ، دل به مهر دل یکدیگر دادیم و با از جان گذشتگی و مجاهدت پزشکان, کادر بهداشت و درمان متحد مبارزه کردیم و در این راه توفیق نسبی بدست آوردیم. این‌گونه است که سر تعظیم به آستان حضرت دوست می‌ساییم که یاری داد سال ۹۹ را با همه‌ تلخی و سختیهایش با همدلی و همبستگی بگذرانیم . لازم می دانم به عنوان عضو کوچک دولت بخاطر همه آلام ، دردها و دشواریهای این سال سخت از مردم نجیب پوزش بطلبم .

نیک آگاهیم که امسال نیز بیماری چموش و شوم کرونا در کمین کوچکترین غفلت ما نشسته است و رنج جدل با آن,کام و جشن نوروز باستانی سال ۱۴۰۰ شمسی ما را تلخ کرده است لذا اگر چه می دانیم بازدید, نوعدوستی و محبت، صلح و صفا و تعاملات پررنگ اجتماعی از نشانه های درک معنای بهار در عید نوروز ایرانیان است اما برای ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بویژه سوش انگلیسی آن امسال نیز همه با هم یکدل و یکصدا "عهد در خانه ماندن" می بندیم و با انتخاب «ماندن در خانه» و دست رد زدن به سینه دید و بازدیدها, بهترین نشانه دوست داشتن را که همانا مراقبت از سلامت عزیزانمان است ارمغان یکدیگر می کنیم تا از دام این ویروس در امان باشند.

اما ما به بزرگی پروردگارمان و وعده راستین پروردگار که «با دشواری آسانی است» و معجزه ی عشق و امید ایمان داریم و تقارن خجسته ایام شورانگیز نوروز را با اعیاد شعبانیه به فال نیک می گیریم و می دانیم که بهترین آیت های امید الهی, «جهان از باد نوروزی جوان» و برآمدن جلوه‌های طربناک دشت و دمن، ما را به فردای بهتر ، برای شادی دلهای بی قرار و سامان گرفتن روزگار مردمی که به امید فرداهایی بهتر ، سختی این روزها را به جان خریده اند، نوید می‌دهد. چنان که حضرت حافظ هم ما را مژده می‌دهد «ایام غم نخواهد ماند» . از این‌ روست، با اتکال به خدای بی‌همتا و همدل با شما، از حضرتش می‌خواهیم حال ما را در سال ۱۴۰۰ احسن بگرداند و از بیماری و نداری دورمان بدارد. از سختی بر ما بکاهد و راه فیروزی و بهروزی را بربگشاید و کام دل همه شهروندان این دیار برآید .

در سال جدید نیز بار دیگر نیازمند اتحاد و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. امروز وطن به کمک همه هموطنان نیازمند است .نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهرستانی توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش دست برنداریم.

امید است بتوانیم با همبستگی و وحدت بین مسئولین و مردم و تشکل های مردم نهاد و اصحاب رسانه ، استفاده از راهکارهای جامعه فرهیخته ، دانشگاهی و نخبگان و ظرفیت بسیار بالای هشترودی های خارج شهرستان به منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت محترم تدبیر وامید و برنامه های توسعه شهرستان عمل نماییم.

اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم فهیم، قدرشناس و وفادار شهرستان هشترود وظیفه خود می دانم ، ضمن تجدید ارادت به ساحت همه عزیزان بهترین تبریکات و دعاهایم را به مناسبت قرار گیری در آستانه میلاد پرفیض امام زمان (عج) که ظهورش زیباترین ظهورهاست و همچنین سال نو شمسی صمیمانه تقدیم می نمایم و امیدوارم نوروز ۱۴۰۰ به مثابه بعثت یک تاریخ جدید برای

زادگان و زندگان این قرن باشد و برای یکایک مردم عزیز این دیار حال خوب، سال نیکو و مشحون از گشایش و امید ، سرزندگی و سلامتی و دگر دوستی تمنا می کنم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟