پاسخ‌های شهردار قانع‌کننده نیست

به گزارش رکنا رشت، به نقل از  فارس ، اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه در صورت قانع نشدن از صحبت‌های شهردار رشت، روند قانونی را به‌عنوان عضو شورا طی می‌کنم، افزود: بحث راستی آزمایی باید انجام شود و شهردار رشت در شرایطی که مدعی هماهنگی با شورا است، عملکرد دیگری مشاهده می‌شود که قابل‌پذیرش نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهردار رشت باید هر دو هفته یک‌بار به‌منظور پاسخگویی در صحن شورا حضور پیدا کند، تصریح کرد: با توجه به تذکراتی که به شهردار رشت داده شد همچنان شاهد کنار گذاشتن نیروهایی که سرمایه‌های شهر رشت محسوب می‌شوند هستیم و در مقابل برخی از نیروها برای خودشان بدون ضوابط رفت‌وآمد می‌کنند.

 حاجی پور با اشاره به اینکه شهردار رشت برای تشکیل سهامی به‌منظور تعیین تکلیف نیروهای شرکتی باید چاره‌اندیشی کند، گفت: در غیر این صورت باید همچنان شاهد تضعیف حقوق کارگران باشیم.

وی با انتقاد از وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری رشت افزود: رانندگان فاقد بیمه هستند و باید مشکل رانندگان استیجاری برطرف شود.

 

حاجی پور با بیان اینکه حدود هشت ماه پیش شرکتی به نام فناوا در حوزه پسماند قراردادی با شهرداری رشت منعقد کرده، تصریح کرد: قرار بود این شرکت خدماتی در قالب کیف پول و غیره با جذب ۲۰۰ نفر از جوانان بومی این شهر ارائه کند، اما تاکنون اقدام مثبتی مشاهده نشده است و باید شرکت مذکور به تعهداتش عمل کند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 682553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟