باند  سارقان سیم برق در گیلانغرب با اقتدار پلیس زمینگیر شدند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ منصور محمدی اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق در دهستان حیدریه گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با افزایش گشت های هدفمند حین پایش منطقه به 4 سارق برخورد کردند که مشغول سرقت سیم برق بودند، از این رو به سرعت برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

رئیس پلیس شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: سارقان نیز با مشاهده پلیس به وسیله خودرو پژو 405 خود اقدام به فرار کرده و ماموران هم با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و با پنچر شدن لاستیک خودرو متوقف شد.

محمدی یادآور شد: سارقان پس از توقیف خودرو به صورت پیاده به فرار خود ادامه دادند و ماموران هم پس از بی توجهی آنها به اخطارهای مکرر اقدام به تیراندازی کردند که در این میان یکی از سارقان از ناحیه زانو هدف گرفته شد.

وی با اشاره به انتقال سارق زخمی شده به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: 3 عضو دیگر باند سرقت همگی توسط پلیس دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب بیش از 20 فقره سرقت سیم برق در گیلانغرب و شهرستان های اطراف اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در بازرسی از خودرو پژو 405 سارقان نیز تعدادی ابراز سرقت و مقدار زیادی سیم برق سرقتی کشف شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 682365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟