هندوانه به شرط تریاک/ چهار قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال محموله ای از استان های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محض مشاهده کامیون مورد نظر اقدام به توقیف آن کرده و 104 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در بار هنداونه مخفی شده بود، کشف کردند. 

سردار جاویدان همچنین از دستگیری 4 نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: کامیون متعلق به قاچاقچیان هم روانه پارکینگ شد. 

وی با اشاره به کشف بیش از 498 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری، بیان کرد: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل که 139 کیلوگرم بوده است بیش از 330 درصد رشد نشان می دهد. 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین در پایان از دستگیری 820 نفر در رابطه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این افراد شامل قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و ... می شود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 682205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟