به گزارش خبرنگار رکنا در همدان محمد علی محمدی در اولین جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با بیان اینکه وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست، گفت : همه دستگاههای اجرایی و خدماتی ذیربط باید با هم افزایی و همکاری برای ساماندهی ورودی های شهر همدان اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی افزود : بخشی از اصلی ترین ورودی شهر همدان نیز در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارایه نماید.

وی اضافه کرد : فعالیت واحدهای عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیرهای ورودی شهر همدان بعضا باعث توقف پر خطر خودروهای سبک و سنگین می شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

محمدی اجرای طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد : اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود : جابجایی این واحدها نیز در دستور کار شهرداری منطقه 3 همدان قرار دارد که باید هر چه سریعتر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سالجاری به سرانجام برسد.

فرماندار همدان یادآور شد : بخشی از ورودی های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداریها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام نمایند.

تکمیل کندرو بلوار شهید همدانی، فعالیت غیر مجاز و سد معبر بعضی از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، اجرای جداره سبز آرامستان در بلوار بهشت همدان، اجرای طرح میدان مقابل ورودی روستای سنگستان، سامانهی میدان شهید همدانی و ساماندهی ورودی همدان از جاده کرمانشاه محدوده شهرداری مریانج و طرح های فضای سبز ورودی های شهر همدان از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بود.

 

کدخبر: 677254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟