پسماند یکی از معضلات اصلی رشت/ محرومیت زیبنده این شهر نیست

به گزارش خبرنگار رکنا رشت، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس  در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور شهردار و نماینده دیگر مردم رشت در مجلس برگزار شد، افزود: برای توسعه و پیشرفت رشت باید سیاسی کاری‌ها را کنار بگذاریم زیرا برخی از عقب‌ماندگی‌های شهر به همین علت حادث شده است.

 نماینده مردم رشت در مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، مدافعان حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس، پسماند را از معضلات اصلی شهر رشت دانست و عنوان کرد: شهردار رشت از مدیران بسیار باسابقه در مدیریت‌های مختلف است و به علت بومی بودن، با مشکلات، گرفتاری‌ها و ظرفیت‌های این شهر و مردم با فرهنگ آن آشنایی کامل دارد.

 احمدی سنگری شهردار بومی داشتن را برای شهر فرصتی بسیار خوب برای تسریع در انجام خدمات، توسعه و رفع مشکلات شهروندان ارزیابی کرد و افزود: با توجه به مراجعات بسیار زیاد مردم به شهرداری‌ها این اماکن در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند زیرا مردم از آن مطالبه دارند.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اگر مدیران نمی‌‌توانند همه مشکلات مردم را حل کنند باید حداقل شنونده خوبی برای دغدغه‌های آنان باشند، تصریح کرد: وظیفه شهرداری‌ها در اینجا به خوبی نمایان می‌شود. از طرفی مدیر خدمتگزار وقتی مشکل مردم را می‌بیند باید به دنبال رفع آن باشد و برای این امر تلاش کند.

 وی تلاش بی‌منت و خستگی‌ناپذیر برای مردم و رفع دغدغه‌های آنان را ویژگی که باید در هر مدیر انقلابی و مردمی وجود داشته باشد ذکر کرد و بیان داشت: اگر مدیری در برخورد با ارباب رجوع آن‌چنان که باید و شاید درست عمل نکند، بدون شک تبعات سنگین این موضوع متوجه انقلاب و نظام خواهد شد.

 نماینده مردم رشت در مجلس مراقبت در رفتارها و عملکردها از سوی مدیران و مسئولان را در هر رده‌ای که قرار دارند لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی انقلاب محرومان و مستضعفان بوده و ما به عنوان نماینده مردم باید در جهت خدمت به آنان و حفظ حرمت‌شان کوشش کنیم.

 احمدی سنگری محرومیت در برخی از مناطق شهرستان رشت را امری که زیبنده مردم آن نیست اعلام کرد و با تاکید بر اینکه محرومیت‌ها در سایه اتحاد و تعاملات بیشتر رفع می‌شوند، افزود: توسعه و پیشرفت فقط و فقط در سایه وحدت میسر می‌شود بنابراین برای رفع مشکلات مردم باید از سلایق شخصی دوری کنیم.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این مطلب که روزگاری شهر رشت در ردیف اولین‌ها قرار داشت و امروزه به گواه آمار و ارقام در رده‌های مناسبی قرار ندارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم در وهله نخست خواستار توسعه شهر رشت هستند بنابراین مدیران و دست‌اندکاران امور اجرایی باید به این مطالبه مردم جامه عمل بپوشانند.

وی خدمت خالصانه و در راه خدا و توجه به محرومان جامعه را از جمله ویژگی‌های بارز یک مدیر و مسئول در تراز انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: پسماند از جمله مشکلات و معضلات اصلی شهر رشت محسوب می‌شود که باید با حفظ وحدت، ارتقاء تعاملات و گسترش رایزنی‌ها برای رفع آن تلاش کنیم.

رشت رکنا مرجان گودرزی 

کدخبر: 636181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟