صدور اولین کشاورز کارت در هشترود
حجم ویدیو: 7.56M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36

به گزارش رکنا، مجید احمدی مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت: اولین کشاورز کارت (کارت خرید نهاده ها ) با حضور آقای دکتر سید طاهری رئیس بانک کشاورزی شهرستان هشترود ،مهندس اصلانی معاون فنی و اجرایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هشترود به آقای اکبر ایلغمی کشاورز گندم کار پیشرو شهرستان هشترود صادر و تحویل گردید.

مهندس اردشیر عسگری نیز در این باره به خبر نگار رکنا گفت: با توجه به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید وبرای اینکه کشاورزان عزیز بتوانند راحتر و با خیال آسوده نهاده های کشاورزی را خریداری نمایند کشاورز کارت تهیه شده و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

عسگری اضافه کرد: برای هر هکتار زمین کشاورزی که در سامانه وزارت کشاورزی بنام کشاورزان ثبت گردیده است مبلغ دومیلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است .

وی توضیح داد: یعنی اگر کشاورزی ۵هکتار زمین در سامانه وزارت کشاورزی بنامش ثبت شده است کشاورز کارتی که بنام وی صادر خواهد شد مبلغش ۱۰میلیون است.

این مسئول جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان تسهیلات اشاره کرد وگفت: کل مبلغ ۲۰میلیون است واگر کشاورزی زمین بیشتری داشته باشد فقط به این میزان تسهیلات دریافت می کند وحد تسهیلات ، آخرش ۲۰میلیون تومان می باشد.

عسگری خاطر نشان کرد:کشاورزلن عزیز توجه داشته باشند که با این کارت فقط می توانند از عاملان توزیع کودهای شیمیایی خرید نمایند وحق برداشت از این کارت ویا کارت به کارت ندارند.

رئیس اداره آموزش وترویج مدیریت جهاد کشاورزی هشترود متذکر شد: اسامی کشاورزان طبق صورت جلسه به بانک کشاورزی شهرستان هشترود وشهر نظر کهریزی ارسال شده وکشاورزان محترم به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نکنند.

مهندس عسگری در آخر از تمام کشاورزان خواست با توجه به محدودیت کرونایی از مراجعه به ساختمانهای جهاد کشاورزی جدا پرهیز کنند چون اسامی کشاورزان که در سال ۱۳۹۳در سامانه داده های کشاورزی وزارت کشاورزی ثبت شده است وهمچنین در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اراضی کشاورزی خود را بیمه کرده اند در بانک کشاورزی هر دو شهر موجود است وبانکها خودشان تماس خواهند گرفت وزمان دریافت کشاورز کارت را خواهند گفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 635565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟