دستگیری 10 دلار فروش در قم / آنها 400 دلار داشتند!

سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با دلالان غیرمجاز ارز، مأموران پلیس Police امنیت عمومی استان قم و همچنین مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم با هماهنگی مقام قضائی ضمن حضور در میدان آستانه، بازارچه شیخان، گذرخان و خیابان چهارمردان، ۱۰ نفر از دلالان غیر مجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیسی آگاهی استان قم منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: از این افراد در مجموع ۴۰۰ دلار، ۶۴۲ هزار دینار و ۲۲ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان کشف شده است.

سرهنگ درویشی گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق Contraband در یک کارگاه ۲۰ متری

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف یک محموله ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی قاچاق به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: با تلاش مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان، محل دپو قاچاق در یک کارگاه ۲۰ متری در قم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته توسط مأموران، ۴۳ عدد ماشین ظرف شویی و ۴ عدد جاروبرقی ساخت کشور چین کشف شده است.

وی ارزش ریالی اقلام قاچاق را توسط کارشناسان حدود ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ جعفریان تأکید کرد: پلیس همواره با تمامی مصادیق تهدید کننده اقتصادی داخلی مقابله می کند تا بارقه امید در دل تولید کنندگان جامعه به وجود آمده و روز به روز شاهد رشد اقتصاد داخلی باشیم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟