نقوی حسینی: هیچ کس حق ندارد اعتراضات به حق مردم را محکوم کند

سیدحسین نقوی حسینی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که صبح امروز با حضور ائمه جمعه خیرآباد، جوادآباد، ورامین و همچنین مداحان، هیئت امنای هیئت، رئیس اداره ارشاد و دیگر مسئولان شهرستان در ستاد تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده‌ای دارد که از همه ظرفیت‌ها و امکاناتشان استفاده کرده و بدون تعارف علیه این نظام اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران تمام برنامه‌ریزی‌های منطقه را به‌هم ریخته است به همین سبب باید آن را نابود کرد که یکی از برنامه‌های بزرگ و برنامه‌ریزی شده آنها همین داعش ISIS بود که دیگر سرزمین جغرافیایی ندارد.

دشمنان با یا حسین(ع) و خیمه حضرت اباالفضل(ع) مشکل دارند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل اصلی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان ما با سایت فوردو و کلاهک هسته‌ای مشکل ندارند بلکه آنها با یا حسین(ع) و خیمه حضرت اباالفضل(ع) مشکل دارند، هر چند که اعلام می‌کنند که پرونده‌هایی را به شورای امنیت می‌برند.

نقوی عنوان کرد: آنها می‌دانند کسانی که هسته‌ای درست می‌کنند و موشک می‌سازند در هیئت‌ها بزرگ شده‌اند و تمام تهاجم خود را به سمت آنجایی که این انسان‌های ضدسلطه را پرورش می‌دهند نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه کشور مشکلاتی دارد و نمی‌توان آن را پنهان کرد تأکید کرد: 10 سال است که کشور با رکود روبه‌رو است و مشکلات اقتصادی وجود دارد و مردم نیز در همین فضای واقعی زندگی می‌کنند و در دو سال اخیر نیز روزی 3 گروه روبه روی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند که این افزایش تجمعات نشان از بطن جامعه و مشکلات کف جامعه است.

بودجه سال 97 در راستای اقتصاد مقاومتی نیست

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیئت‌های خارجی با سفرای ما شرط می‌گذارند که اگر با رهبر ایران دیدار می‌کنیم به ایران سفر می‌کنیم، در غیر این صورت به ایران سفر نمی‌کنیم و این نشان از درایت ایشان است و در زمینه اقتصاد نیز ثابت کرده‌اند که از 10 سال قبل مراقب هستند و هر سال را با نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده‌اند.

نقوی حسینی افزود: بودجه سال 97 که در همین شرایط وارد مجلس شد در راستای اقتصاد مقاومتی نیست که نمونه آن بنزین 1500 تومان است که باعث جنگ روانی در بین مردم شد.

وی با بیان اینکه مگر نمی‌گویید که تورم زیر 10 درصد است ولی در بنزین افزایش 50 و در گازوئیل افزایش 100 درصدی داریم گفت: موسسات مالی که بانک مرکزی در آن مقصر است برای مردم مشکل ایجاد کرده‌اند چرا که بانک مرکزی ناظر در حوزه مالی و بانکی است و باید نظارت کند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هیچکس حق ندارد که اعتراضات به حق را محکوم کند ولی این را می‌دانیم که دشمنان برنامه‌ریزی شده داریم که روز دوم اعتراضات وارد میدان شدند.

نقوی با اشاره به مسئله نفوذ خاطرنشان کرد: در عالی‌ترین سطح مذاکرات که برجام بود، 4 نفر جاسوس Spy حضور داشت یعنی مسئله نفوذ که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن تذکر دادند وجود داشته و دارد.

دشمنان از صنعت موشکی ما می‌ترسند

وی با بیان اینکه 70 توافقی که روحانی در برجام امضا کرد، هیچ کدامش اجرایی نمی‌شود زیرا قانون Law منع گذرنامه علیه ایران اجرایی شده است و هیچکس اصلاً به ایران نمی‌آید تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که صنعت موشکی ما بسیار دقیق و قوی است و از همین مسئله نیز بسیار می‌ترسند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی این مطالب را از سال‌ها قبل متذکر شده‌اند اظهار داشت: نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و قوه مجریه باید اقدامات مناسب انجام می‌دادند تا این مشکلات به وجود نیاید و این مشکلات هیچ ارتباطی به رهبرمعظم انقلاب اسلامی ندارد.

دشمن به دنبال کادرسازی است

نقوی حسینی ادامه داد: دشمنان به دنبال کادرسازی هستند و هیچ زمانی افرادی مانند رجوی و پهلوی و دیگر افراد وارد صحنه نمی‌شوند چرا که می‌دانند در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند بلکه در حال کادرسازی هستند.

وی با بیان اینکه در عربستان سعودی که مردمشان اصلاً انتخابات را به چشم ندیده‌اند امروز از حقوق ملت ایران صحبت می‌کنند و از سوی دیگر نیز جواب به حق مطالبه مردم یمن را با موشک می‌دهد خاطرنشان کرد: باید هماهنگی‌های بیشتری بین مسئولان باشد تا بتوانیم مردم را به درستی هدایت کنیم تا از فتنه‌ها جلوگیری شود.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این دولت زمانی که به مشکلات مالی برخورد می‌کنند به سراغ نهادهای فرهنگی می‌روند و از بودجه‌های این نهادها کم و حذف می‌کنند، ولی به سراغ حقوق‌های نجومی و نهادهای دیگر نمی‌روند.

نقوی حسینی با اشاره به لایحه بودجه اظهار داشت: دخل و خرج کشور در دست دولت است که لایحه آن را در قالب طرح بودجه نوشته و به مجلس می‌دهد به همین سبب نمایندگان مجلس اجازه تغییر در آن را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اعلام می‌شود که بودجه در دست ما نیست کلام تفرقه‌افکنی است گفت: حتی پس از تصویب بودجه نیز خزانه می‌تواند پول را پرداخت نکند ضمن اینکه این دولت انتخاب مردم است، پس افرادی که به این دولت رای داده‌اند در حالی که در زمان انتخابات بارها مشکلات را به آنها اعلام کرده‌ایم امروز باید به دولت کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟