، سردار"سید محمود میرفیضی " فرمانده انتظامی استان مازندران صبح امروز در بازدید "ترهنده" مدیرکل مالی و ذیحسابی ناجا از قرارگاه نوروزی پلیس Police که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی همراه بود، در گزارشی از ثبت بیش از 15 میلیون تردد ازآغاز طرح نوروزی در سطح استان خبر داد .
وی تصریح کرد: استان مازندران از نظر میزان تردد در کشور رتبه سوم را دارد و سهم استان در این ارتباط 11.4 درصد نسبت به کل کشور است.
فرمانده انتظامی استان مازندران پرتردد ترین محورهای مواصلاتی استان را " قائم شهر- ساری– بابلسر" و " قائم شهر- بابل- بابلسر" و محور" محمودآباد – نور" اعلام کرد و افزود: بیشترین ساعت تردد خودروها در محور ها بین ساعات 17 تا 19 بوده است .
سردار میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز از راه اندازی ایستگاه های فرهنگی و اجتماعی پلیس در مبادی ورودی استان و اماکن تفریحی و توریستی سطح استان خبر داد و افزود: در این خصوص با تعاملو همکاری گروه تبلیغی بقیه الله علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای ، اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی، خدمات مشاوره دینی نیز ارائه می شود.
وی افزود: در همین خصوص مسابقه عکس نماز در طبیعت در فضای مجازی  با همکاری این گروه تبلیغی برگزار شد که تاکنون مسافران نوروزی و شهروندان زیادی از اقصی نقاط کشور با ارسال عکس نماز در طبیعت در این مسابقه شرکت کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از توزیع بسته های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی بین مسافران نوروزی و شهروندان در این ایام خبر داد و افزود: در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی از ظرفیت رسانه های گروهی استان نیز استفاده شده است .
میرفیضی با اشاره به همکاری خوب رسانه های گروهی استان با پلیس در ایام تعطیلات نوروز از تولید برنامه تلویزیونی سفر  بخیر با مشارکت صدا وسیما خبر داد و افزود: حضور فرماندهان و مسئولان در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی از دیگر اقدامات رسانه ای در ایام تعطیلات نوروز است. 
ترهنده مدیرکل مالی و ذیحسابی ناجا نیز در این دیدار ضمن بازدید از اقدامات و فعالیت های پلیس در طرح نوروزی از تلاش و زحمات فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد . 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟