به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "امیرحسین یاوری" در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس Police استان یزد ضمن تبریک ایام نوروز خاطرنشان کرد: خداوند را به خاطر الطاف و نعمت هایی که به ما داده شاکر هستیم و باید تلاش کنیم تا با خدمت به مردم شکرگزار این نعمت ها باشیم.
معاون تربیت و آموزش ناجا ضمن اشاره به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" افزود: یکی از مهمترین نیازهای تحقق شعار سال، تامین امنیت است تا شرایط برای اشتغال فراهم شود.
وی ضمن اشاره به انجام طرح های جدید در حوزه آموزش ناجا و استفاده از سیستم های جدید آموزشی گفت: اعزام اساتید دفاع شخصی به کلانتری ها و همچنین بحث خودامدادی از دیگر موضوعات و طرح های در دست اقدام معاونت تربیت و آموزش ناجا است که چنانچه کارکنان ناجا این آموزش ها را فرا گیرند بسیاری از مشکلات در شرایط عملیاتی مرتفع خواهد شد.
سردار یاوری ضمن اشاره به تدابیر ناجا در خصوص ایام نوروز و برنامه ریزی گسترده در بحث ترافیکی خاطرنشان کرد: با تدابیر لازم و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس، تصادفات فوتی در این ایام نسبت به سال های گذشته کاهش بسیار محسوسی داشته و امیدواریم که با کمک همه دستگاه ها این روند کاهش، ادامه داشته باشد.
این مقام ارشد پلیس، فلسفه وجودی نیروی انتظامی را حرکت به سمت پیشگیری با کمک مردم دانست و گفت: اگر مردم اراده در این کار داشته باشند می توانند به راحتی و با کمترین هزینه میزان جرایم و در نتیجه هزینه های امنیتی را کاهش دهند.
وی شرایط امنیتی این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بخش عمده ای از این امنیت و احساس امنیت بالای استان یزد به خاطر سلامت و دینداری مردم این استان است.
معاون تربیت و آموزش ناجا ضمن اشاره به تلاش گسترده مجموعه پلیس استان یزد گفت: طرح های متنوعی از جمله کنترل، شناسایی و نگهداری برخی از مجرمان سابقه دار توسط پلیس این استان به مرحله اجرا درآمده که این موضوع کمک کرده تا دامنه جرایم در استان یزد بسیار پایین باشد.
سردار یاوری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانیم رضایت خداوند را به دست آوریم و به سمتی پیش برویم که سختی کار، ذخیره آخرتمان شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟