کشف انبار احتکار روغن نباتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ؛رحیمی آذر گفت: بازرسان تعزیرات حکومتی در راستای پایش بازار و نظارت بر انبار‌های کالا، شبانه‌روزی فعال هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اینکه اقلام موجود در انبار‌ها تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است، می‌گوید: تمامی اقلام موجود در انبار‌ها در سامانه جامع تجارت ثبت شده و کمترین تخلف زیر نظر بازرسان است و در این باب هیچ مسامحه‌ای را با کسی نخواهیم داشت.

وی افزود: به همت این بازرسان امروز در اردبیل محتکران ۱۲ تن روغن خوراکی شناسایی و در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و الزام به توزیع کالای احتکار شده در شبکه رسمی محکوم شدند.

رحیمی آذر گفت: از ابتدای امسال بیش از ۶۵ فقره پرونده احتکار کالا‌های اساسی با ارزش بالای ۲۰ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی تشکیل و در اسرع وقت همگی مورد رسیدگی واقع و حکم محکومیت محتکرین صادر شده است.

رحیمی آذر گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی و با هدف کنترل کالا‌های قاچاق و برخورد با اخلالگران اقتصادی چهار هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز کشف و پس از معرفی متهمان، موضوع در شعبه تعزیرات حکومتی اردبیل مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

کدخبر: 795060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟