علیدوستی و الماسی در فیلم کیانوش عیاری بازی نمی‌کنند

این ها نکاتی که حسن آقاکریمی مدیر تولید فیلم سینمایی «کاناپه» در مورد آخرین وضعیت این فیلم به مهر گفته: «بخشی از سرمایه با مساعدت شهاب حسینی تامین شد و بخشی را محمد امامی سرمایه گذار «شهرزاد» تامین کرد البته عیاری پیش از این طرح یک فیلم دیگر را به بنیاد سینمایی فارابی ارایه داده بود که ما برای آن فیلم از فارابی وام گرفتیم اما آن وام را برای «کاناپه» استفاده می کنیم.»

به گفته آقاکریمی کاناپه ۳۱ شهریور یا اول مهرماه کلید خواهد خورد و شهاب حسینی، ابوالفضل پورعرب و مهدی هاشمی بازیگران اصلی مرد آن و آتوسا انواریان و فرگل فربخش بازیگران اصلی زن آن خواهند بود. اما لیست بازیگران فیلم عیاری چند نکته جلب دارد، اول حضور دو بازیگر زن ناشناس به عنوان بازیگران اصلی زن که آقا کریمی در خصوص انتخاب آن‌ها می‌گوید: «پیش از این کیانوش عیاری برای حضور بازیگران خانم فراخوان داده بودند و پس از انجام تست این افراد از بین ۳ هزار نفر انتخاب شدند.» حضور این دو بازیگر به این معنی است که برخلاف شایعات پیش از این ترانه علیدوستی قرار نیست در فیلم جدید عیاری به ایفای نقش بپردازد.

اما نکته مهم دیگر در ترکیب بازیگران فیلم عدم حضور جهانگیر الماسی است، آقاکرمی اعلام کرده تقریبا تمام عوامل فیلم قطعی شده اند و تنها چند بازیگر فرعی به گروه اضافه خواهد شد به این ترتیب باید همکاری الماسی و عیاری پس از سه دهه منتفی شد. این در حالی است که الماسی در گفت و گو با آی سینما خبر حضورش در فیلم «کاناپه» را تایید و گفته بود از این همکری مجدد بسیار خوشحال شده است. از طرف دیگر در کمتر از یک سال شهاب حسینی و ابوالفضل پورعرب دو ستاره قدیم و جدید سینمای ایران پس از سریال «شهرزاد» و فیلم «سایه های موازی» برای سومین بار همکاری مشترکی را تجربه خواهند کرد.

مدیرتولید «کاناپه» درباره داستان این فیلم و نقش آفرینی بازیگران اصلی هم چنین گفته: «این فیلم روایت زندگی دو خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود. در این فیلم ابوالفضل پورعرب نقش پدر شهاب حسینی و شهاب حسینی نقش داماد را ایفا می کند، مهدی هاشمی نقش پدر عروس یعنی فرگل فربخش را بازی می کند، آتوسا انواریان هم ایفاگر نقش مادر عروس است.» آقا کریمی با اشاره به این نکته که «کاناپه» مسایل روز جامعه را به تصویر خواهد کشید ابراز امیدواری کرده فیلم جدید عیاری بتواند به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

قرار است فیلمبرداری کاناپه در ۴۰ جلسه و در تهران انجام شود و اولین نمایش فیلم هم سی و پنجمین جشنواره فجر خواهد بود

و بالاخره لیست عواملی که تاکنون حضورشان در «کاناپه» قطعی شده است عبارتند از نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مجری طرح: شاهرخ دستور تبار، دستیار اول برنامه ریز: شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان: مازیار حاجتی، عکاس: مزدک عیاری، طراح گریم: مهدیه اعرابی، اجرای گریم: نازنین عرفی نژاد و وحدت سرچونی، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول مدیر فیلمبرداری: محمد پرچ، صدابردار: علیرضا غفاری نژاد، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، مدیر تدارکات رضا صادق، دستیاران تدارکات: مهدی سبحانی و مهدی بختیاری. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

کار زشت زن بی‌رحم با دو دختر در حمام +عکس

تن فروشی می کردم چون پدرم اینطور می خواست

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن خارجی بیوه

زوج بازیگر ایرانی که ۴۰ سال دیگر بچه دار می‌شوند +عکس

سلفی دیدنی هانیه توسلی و خواهرش +عکس

کدخبر: 224660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟