بازیگر معروف رمان نویس شد +عکس

اشکان صادقی و الهام شکیب کارگردانان این نمایش هستند و نگار عابدی و آتیه جاوید بازیگران دیگر این نمایش هستند. ۱۸ شب است که این نمایش را اجرا می کنیم و چند شب دیگر به پایان آن باقی نمانده است.
این بازیگر ادامه داد: من تئاتر خواندم اما جبر زمانه و اتفاقات دیگر باعث شد که از این عرصه دور باشم و بعد از سال ها در حال بازی هستم. خیلی خوشحالم و هرشب لذت بیشتری از شب قبل می برم و اتفاق خیلی خوبی بعد از این مدت برایم رقم خورد.
جم درباره دوری اش از قاب تصویر نیز بیان کرد: دلایل متعددی برای همکاری نکردن با عرصه تصویر وجود دارد و بخشی از آن به پیشنهاداتی بر می گردد که علاقه ای به آن نداشتم. مدت زیادی است که در فیلم ی بازی نکردم و اخیرا در مجموعه آقای احمد امینی مربوط به شبکه سه کار می کنم. به دلیل اینکه سریال همزمان نوشته می شود، کسی نمی تواند چندان آن را تعریف کند اما در آن کار قرارست نقش شخصی به نام فرهاد که وکیل است را بازی کنم. شاید تنها آقای مطلبی بداند که قرارست چه اتفاقی رقم بخورد. او از وی‍ژگی های کار با احمد امینی گفت: آقای امینی جزو کارگردانان با سابقه هستند و دوست داشتم با ایشان همکاری کنم اما نشد و الان بعد از سال ها این اتفاق افتاد و حتما از تجربیات ایشان استفاده خواهم کرد.
طی چند جلسه ای که کار کردم فضا و شرایط مناسب بود و فکر می کنم شرایط خوبی برای پخش مهیا باشد. این بازیگر درباره کار با تلویزیون و مسائل و مشکلاتی که با آن دست به گریبان است، بیان کرد: تلویزیون رقبای بسیاری دارد که در حال ربودن گوی سبقت هستند و نمی دانم چرا تلویزیون از این جریان عقب افتاده است. همه می بینیم که رقبای ماهواری بسیار زیادند و اگر خانواده ای به طور متوسط ۶ ساعت تلویزیون نگاه کند، چهار ساعت آن مربوط به تلویزیون ما نیست. کشور ما تنها تهران نیست و بسیاری از شهرهای بزرگ ممکن است تلویزیون ببینند اما بسیاری از مسئولان تلویزیون خودشان می دانند قافیه را باخته اند. علاوه بر این؛ تولید کارهای نازل و جذابیت های بصری رقبا باعث کم دیده شدن تلویزیون نیز می شود. جم درباره فعالیت های اخیر نوشتاری خود نیز گفت: سه کتاب آماده می کنم که در مرحله ویراستاری هستند. یک کتاب رمان بلند است که بازنویسی سوم خود را از سر می گذراند. یک مجموعه داستان کوتاه و یک دلنوشته نیز جزو دیگر کارهایی است که انجام داده ام. بعد از اتمام تئاتر شاید فرصت کنم یکی از کتاب ها را آماده کنم و رمان بلند هم احتمالا اواخر سال آماده می شود. چند کار تئاتر و فیلم پیشنهاد شده که نتیجه آن آینده مشخص می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟