فرزاد حسنی با سرتراشیده + صوت

*آقای سالور، فرزاد حسنی درنقش مردی دائم الخمر دراین فیلم ظاهر شد. حسنی بازیگری است که کم نقش بازی می‌کند ولی سعی می کند کارآکترهای متفاوت را بازی کند، چه شد که برای این نقش به وی رسیدید؟

_ مهسا حسینی، دستیارم دراین فیلم که بسیار هم در مسیر ساخته شدن این فیلم کمک و همراه بود، فرزاد حسنی را برای این نقش معرفی کرد و گفت: «فرزاد حسنی برخلاف اینکه در تلویزیون در تیپ‌های خاصی چون دکتر و مهندس، استاد دانشگاه دیده شده است، خیلی دوست دارد که کارآکترهای متفاوت را بازی کند، به نظر می‌رسد که برای این نقش مناسب باشد.» پیشنهاد حسینی را شنیدم، به نظرم ریسک بود. از حسینی خواستم وی را دعوت کند که بیاید و در مورد نقش با هم گپ بزنیم. آن زمان فکر می‌کردم نه سن و سال فرزاد به این نقش نزدیک است و نه خلق و خوی‌اش هماهنگی با دنیای این کارآکتر دارد ولی وقتی آمد و با هم صحبت کردیم تمام تصوراتم تغییر کرد. فرزاد حسنی بازیگری بسیار جسور و باهوش است. در فضای فیلمنامه قرار نبود کارآکتر «دایی داریوش» که فرزاد حسنی بازی کرد، مردی باشد که موهای وسط سرش ریخته باشد ولی در روزهای فیلمبرداری به این نتیجه رسیدیم که برای نزدیک‌تر شدن سن فرزاد حسنی به نقش دایی داریوش این کار مناسب است. وقتی به وی گفته شد که باید موهایش تراشیده شود، این جمله را با خنده گفت: «ایرادی ندارد، فقط فکر کنم احتمالا نان مرا بریدی، قرار بود مجری عید باشم ولی با این سر تراشیده به حتم نمی‌توانم.» این تنها جمله‌ای بود که گفت و سر خود را به دست گریمور سپرد تا بتراشد.

*چرا با گریم این ظاهر را برایش طراحی و اجرا نکردند؟

_برای گریم باید پوست، سر فرزاد می‌کشیدیم تا میانه سر وی، بی مو نشان داده شود ولی چون فرزاد موهای بسیار مشکی و پرپشتی دارد و ما هم وسایل خیلی حرفه‌ای وگران گریم سینمایی را نداشتیم چاره‌ای جز این انتخاب نداشتیم. ضمن اینکه درتهران هم نبودیم که بتوانیم وسایل این نوع گریم را مهیا کنیم، زیرا هر روز باید پوستی تازه تهیه می‌شد. به این نتیجه رسیدیم که موها را بتراشیم که واقعی‌تر هم باشد .

حجم فایل صوتی: 7.70M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 21511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟