دستمزد بازیگران ایرانی در شبکه جم چقدر است +عکس

باوجود گلایه‌ها و مسائلی که منجر به کوچ بازیگران به ترکیه و سریال های جِم تی وی شده به نظر نمی‌رسد فضای این شبکه و کارهایش رونق چندانی به زندگی هنری و غیر هنری بازیگران کوچ کرده بدهد.هرچند گفته می‌شود بیشتر بازیگرانی که واسطه‌ها به آن‌ها پیشنهاد حضور در جم تی وی را داده‌اند در ابتدا پاسخ منفی نمی‌دهند اما شرایط وسوسه کننده‌ای که درباره‌اش خبرسازی شده بود در حد شایعه باقی ماند.
زمانی گفته شد برای بازی در یک تله‌ فیلم به بازیگر ایرانی مهاجرت کرده 80 میلیون تومان پول داده‌اند یا برای عوامل ایرانی شاغل در این شبکه حقوق ثابت ماهیانه 3 تا 8 میلیون تومانی در نظر گفته‌شده اما بعدتر مشخص شد تله‌فیلم‌هایی که کلاً 50 تا 60 میلیون هزینه در بردارد برای نقش اولش تنها 6 میلیون تومان دستمزد در نظر گرفته که در مقایسه با دستمزد بازیگرانی که در داخل کار می‌کنند هم کمتر است.
همچنین خلی زود مشخص شد عوامل حاضر در سریال ها و فیلم‌های این شبکه روزانه تنها یک وعده ناهار از عوامل سازنده می‌گیرند یا حتی برخی خانم‌هایی کوچ کرده به ترکیه به‌صورت اشتراکی سوئیت اجاره کرده و نیمی از حقوق خود را برای اجازه این سوئیت ها می‌پردازند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



اهبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر نامدار ایرانی که آرزوی بازگشت به سینما را دارد +عکس

سلفی دیدنی هانیه توسلی و خواهرش +عکس

زوج بازیگر ایرانی که ۴۰ سال دیگر بچه دار می‌شوند +عکس

عکس و نوشته زیبای بازیگر زن که سوپر استار شد +عکس

کدخبر: 203770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟