رامبد جوان: چیزی درباره سیگار کشیدن مهران مدیری نمی‌دانستم

همزمانی این دو اتفاق واکنش کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشت و برخی سایت‌های خبری آن را کنایه جوان به مدیری تلقی کردند که این موضوع امروز باعث توضیح مجری «خندوانه» در صفحه ایستاگرام خود شده است.

پس از انتشار تصاویر مهران مدیری در حال سیگار کشیدن در نشست خبری فیلم «ساعت 5 عصر»، کاربران بسیاری در فضای مجازی و رسانه‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند تا جایی که شب گذشته بخش خبری 20:30 نیز در گزارشی به این موضوع اشاره کرد و کار مدیری را غیرقانونی دانست.

در کنار حواشی به وجود آمده، شب گذشته رامبد جوان نیز در برنامه «خندوانه» که میزبان کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال‌آور ایرانی بود به ترک عادت بد سیگار کشیدنش اشاره کرد؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد به اندازه پیشنهاد او به علیزاده درباره تشکیل خانواده و فرزندآوری مورد توجه قرار گرفته و برخی رسانه‌ها آن را کنایه جوان به مدیری دانسته‌اند.

جوان در این قسمت از برنامه در میان صحبت‌هایش با کیمیا علیزاده، از او پرسید تا کنون عادت بدی داشته که کنار گذاشته باشد؟ و با پاسخ منفی این تکواندوکار مواجه شد و پس از آن مجری «خندوانه» به این موضوع اشاره کرد که سال‌ها سیگار می‌کشیده و این عادت بد را ترک کرده و به آن افتخار می‌کند. این اتفاق به مقایسه‌ اجتناب‌ناپذیری میان جوان و مدیری در فضای مجازی ختم شده و کار تا جایی پیش رفته که مجری «خندوانه» را وادار به توضیح درباره حرف‌های شب گذشته‌اش کرده است.

جوان در بخشی از پست تازه‌اش در اینستاگرام در این‌باره نوشته است: «تعدادى از شما عزیزان دلتون جنگ مى‌خواد تماشا کنین. دلتون مى‌خواد آدماى محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین: آره بکشش! باید این توضیح رو یه بار براى همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم که با چیزاى خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونى و خنده رو خراب کنم.»

کارگردان سریال «مسافران» با اشاره به این‌که پیش از این نیز او را در مقابل عادل فردوسی‌پور قرار داده‌اند، این‌طور ادامه داده: «حالا هم مهران عزیزم که براى من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١۵ سال پیش تا الان بررسى کنین مى‌بینین که همیشه ازش به عنوان«نابغه تلویزیون» یاد کردم.»

اما جالب‌ترین بخش توضیحات او به اظهار بی‌اطلاعی درباره حاشیه تازه مدیری اختصاص دارد: «ترک سیگارم برام خیلى مهمه و دلم مى‌خواست به همه اعلام کنم. اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمى‌دونستم. بدیهیه که ساده لوحانه‌ترین فکر اینه که من بخوام به کسى تیکه بندازم یا حسودى کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.»

مجری «خندوانه» در بخش پایانی این پست نوشته است: «سعى نکنین آدمایى که دارن براتون کارى مى‌کنن رو در برابر هم قرار بدین. بى‌نتیجه است.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟