زوج معروف ایرانی مدل‌ تبلیغاتیِ برند بد سلیقه شدند +عکس

هر چند ماجرای حضور ستاره‌های سینما، موسیقی و ورزش همیشه دچار فروز و فرودهایی در ایران بوده است اما مدتی است که این حضور دوباره چشمگیر شده و بازیگران و ورزشکاران، مدل‌های تبلیغاتی مختلفی از لوازم آرایش و پوشاک گرفته تا محصولات لوازم خانگی.
بنابراین در حضور این هنرمند ان و ورزشکاران، با توجه به نقش غیر قابل انکار ستاره‌ها بحثی نیست، اما این بدیهی‌بودن نباید باعث شود که اجرای تبلیغات، چه طراحی پوسترها و کاتالوگ‌ها و ... و چه برنامه‌‌های تبلیغاتی با بی‌سلیقگی همراه باشد. مثلاً برندی که از الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی برای تبلیغات محصول خود استفاده کرده، دچار همین ساده‌کردن ماجراست؛ این‌که هنرمندانی محبوب و خوش‌چهره را بیاوریم و تمام! قواعد و مبانی دنیای تبلیغات، مسلماً چنین تصوری را ترویج نمی‌کنند.
در یکی از عکس‌هایی که این برند محصولات لوازم خانگی به صورت ایستاده در نمایشگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار داده، تنها عکس این دو بازیگر را می‌بینیم با عنوان محصول. این نوع طراحی گرافیک برای تبلیغ یک محصول، بسیار نخ‌نماست و از سویی شاید کارکردهای قدیمی خود را هم نداشته باشد.
در یکی دیگر از عکس‌ها، طراحی کمی جلوتر رفته و این‌بار همسران سینمای ایران را کنار یک اجاق به تصویر کشیده است. هر چند در این‌جا نیز نمی‌توان بر اساس مبانی طراحی گرافیک که مبتنی بر تهییج و برانگیختن مخاطب در تبلیغات هستند، خلاقیت و هوشمندی‌ را سراغ گرفت.
اما در بین همه عکس‌هایی که از این همکاری تبلیغاتی بین این دو سینماگر و این برند منتشر شده، دو عکس، با این‌که عکس‌های چندان هنرمندانه و کارگردانی‌شده‌ای نیستند، از آن دو تای قبلی بهتر به نظر می‌رسند، چرا که دست کم، مخاطب با تماشای آن‌ها می‌تواند باور کند که این دو هنرمند از این محصولات استفاده می‌کنند و صرفاً طی یک روز به آتلیه‌ای نرفته‌اند تا از عکس‌های‌شان کنار عکس محصولات این برند استفاده شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



کدخبر: 193261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟