محمدگلزار بعد از دهه اول محرم می آید +عکس

قربان محمدپور، کارگردان سینمای ایران در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم تازه اش با عنوان «سلام بمبئی» گفت: طی آخرین صحبت هایی که با شورای صنفی نمایش صورت گرفته است، قرار شد که فیلم بعد از دهه اول محرم راهی اکران شود و ما هم مشکلی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده و نسخه نهایی آماده اکران عمومی است.
محمد پور در پاسخ به این سوال که آیا فیلم برای اکران عمومی با اصلاحات روبرو شده است؟ یادآور شد: این ماجرا در رسانه ها منعکس شده است و در واقعیت چنین چیزی نیست. در فیلم «سلام بمبئی» سکانس های رقص و آواز نداریم و فقط ویدئو کلیپ هایی وجود دارد که با مضمون کلی فیلم همراه است. در جایی نوشته شده بود که در این فیلم سکانس هایی داریک که پر از رقص و آواز است و چنین نیست. وزارت ارشاد یک اصلاحیه به فیلم ما زد که آن هم به کلیت فیلم لطمه ای وارد نکرده و بسیار جزئی است.
وی در خصوص این که ممکن است فیلم او هم جز فیلم های تحریمی حوزه هنری قرار بگیرد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و حوزه هنری فیلم «سلام بمبئی» را تحریم کند، چون فیلم ما مضمونی اجتماعی دارد و در چارچوب قواعد و عرف جامعه است.
این کارگردان سینما، درباره ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: منتظرم تا فیلم اکران شود و بازخوردهای مردم را ببینم، این برای اولین بار است که ما با بالیوود همکاری کردیم و امیدوارم که مخاطبان نتیجه آن را بپسندند. با یک کمپانی هندی برای ساخت قسمت دوم این فیلم در حال مذاکره ام و اگر همه امور به خوبی پیش برود اوایل سال ۹۶ قسمت دوم «سلام بمبئی» را کلید خواهم زد.
محمدپور در پایان درباره استقبال احتمالی مردم از فیلم «سلام بمبئی» گفت: در وهله اول امیدوارم که مردم این فیلم را دوست داشته باشند و من فکر می‌کنم که این فیلم مخاطبان خود را خواهد داشت و کار گروه ما به نتیجه خواهد رسید.
محمدرضا گلزار، دیا میرزا و بنیامین بهادری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.«سلام بمبئی» که تهیه کنندگی آن بر عهده جواد نوروزبیگی است، ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر ۲ دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟