تهیه کننده سیانور تهدید کرد رازهای پشت پرده را برملا می کند+عکس

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش به آی سینما می‌گوید که اصلا قرارداد نمایش «سیانور» از سوی پخش کننده به شورای صنفی نمایش ارائه نشده تا زمان اکران این فیلم مشخص شود.
با پایان جلسه هفتگی شورای صنفی نمایش، غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا، به آی سینما می‌گوید: «در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مصوب شد که فیلم‌هایی جدید سینمایی با اخذ حواله از شورای صنفی نمایش می‌توانند در گروه هنر و تجربه هم به نمایش درآیند. اما تعداد سالن‌های نمایش دهند گروه هنر و تجربه، از سالن‌‌های زیرگروه فیلم کم خواهد شد. به طور مثال فیلم «سایه» که از چهارشنبه این هفته جایگزین «دختر» در گروه ماندانا خواهد شد، می‌تواند با اخذ حواله از شورای صنفی، در گروه هنر و تجربه هم به نمایش درآید.»
با توجه به این موضوع از فرجی پرسیدیم که با پایان اکران این فیلم‌ها، آیا نمایش آنها در گروه هنر و تجربه ادامه خواهد داشت یا خیر، که او در پاسخ گفت:« خیر، این فیلم‌ها تنها ظرف همان 7 یا 10 هفته می‌توانند به نمایش درآیند و بعد از پایان اکران، گروه هنر و تجربه هم به نمایش این فیلم‌ها خاتمه خواهد داد.»
اما پنجشنبه هفته گذشته سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم «سیانور» در گفت‌وگو با برنامه رادیویی سینما معیار انتقادات بسیار تندی را به مدیران سینمایی وارد کرد و برای زمان اکران این فیلم، ضرب العجل تعیین کرد و در این باره گفته بود: « تا اواسط هفته آینده سکوت خواهم کرد و منتظرم وعده اکران این فیلم بعد از دهه اول محرم محقق شود. در غیر این صورت مجبور به گفتن حقایقی هستم که برای بسیاری شنیدنی است.»
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره زمان اکران فیلم «سیانور» توضیح داد: «تاکنون قرار داد نمایش «سیانور» با سینماها توسط پخش‌کننده به شورای صنفی نمایش ارائه نشده و به همین علت قرارداد نمایش این فیلم در شورا به ثبت نرسیده است.»
به نظر می‌رسد مشکل تهیه‌کننده فیلم «سیانور» چیزی فراتر از زمان اکران است و باید منتظر بود که رضوی در این زمینه توضیح بیشتری ارائه کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟