اعتراض شدید هنگ کنگی‌ها به پوستر فیلم آمریکایی

به گزارش گاردین، جابه‌جایی و انتقال نمادین برج «مروارید شرق» از شانگهای چین به بندر ویکتوریای هنگ کنگ، باعث برانگیختن خشم شهروندان هنگ کنگی شده است. بسیاری از کاربران فیسبوک با انتشار هشتگ «هنگ کنگ چین نیست» در صفحه رسمی فیلم «ورود»، خشم و اعتراض خود را نسبت به اشتباه صورت گرفته ابراز کرده‌اند و این در حالی است که استودیوی «پارامونت» بلافاصله با انتشار عذرخواهی رسمی بابت رخ دادن چنین اشتباهی، پوستر اولیه فیلم را حذف کرده است.
پارامونت ضمن سرزنش شرکتی که طراحی پوستر فیلم را برعهده داشته، بعضی کاربران فیسبوک را به سمت این فرضیه هدایت کرده که طراحان پوستر احتمالا قصد داشته‌اند مقاصد سیاسی شخصی‌شان را به نمایش بگذارند.
پوستر یادشده یکی از 12 طرحی بوده که در یک هفته اخیر منتشر شده و با ترسیم نمادهای شهری متفاوت این پرسش را مطرح ساخته که: «آنها چرا اینجا هستند؟» این فیلم علمی-تخیلی جدیدترین ساخته ویلنوو فیلمساز کانادایی و کارگردان فیلم‌های «محبوسان» و «سیکاریو» است که به زودی در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز روی پرده می‌رود.
«ورود» با بازی ایمی آدامز در نقش زبان‌شناسی که سعی دارد با بیگانگان و موجودات فرازمینی ارتباط برقرار کند، ماجرای حمله به زمین را به تصویر می‌کشد. اکران گسترده فیلم از 11 نوامبر (21 آبان) در سینماهای سراسر امریکای شمالی آغاز می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟