بن افلک فیلم کلاسیک بیلی وایلدر را بازسازی می‌کند

این فیلم نوآر که یکی از ساخته‌های معروف بیلی وایلدر کارگردان فقید اتریشی‌تبار است، در رقابت‌های اسکار 1958 موفق به کسب نامزدی در شش رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد، هرچند دست خالی مراسم اهدای جوایز آکادمی را ترک کرد. افلک علاوه‌بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی، به احتمال زیاد در مقام بازیگر نیز جلوی دوربین خواهد رفت.
به گزارش ددلاین، کریستوفر کی‌سر تهیه‌کننده و نویسنده سریال‌های تلویزیونی امریکا نگارش سناریوی جدید «شاهدی برای تعقیب» را برعهده دارد. چهره‌های سرشناسی همچون مت دیمن و جنیفر تاد و همچنین صاحب امتیاز آثار آگاتا کریستی جزو تیم تهیه‌کننده پروژه بازسازی این فیلم کلاسیک به شمار می‌روند.
نسخه کلاسیک «شاهدی برای تعقیب» اولین‌بار در سال 1957 و با اقتباس از داستان کوتاهی به قلم آگاتا کریستی روی پرده رفت. تایرن پاور، مارلین دیتریش، السا لنچستر و چارلز لفتن بازیگران اصلی فیلم وایلدر بودند که دو نفرشان شامل لفتن و لنچستر به ترتیب نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در رقابت‌های 1958 کسب کردند.
افلک که با کارگردانی فیلم «آرگو» جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد، این روزها درگیر مرحله پس‌تولید فیلم جدیدش «تا شب زندگی کن» (Live by Night) است که محصول استودیوی برادران وارنر است. علاوه بر این، بازیگر و فیلمساز 44 ساله دنباله بعدی بتمن - «لیگ عدالت» - که در ادامه ماجراهای «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» رخ می‌دهد را به تنهایی کارگردانی خواهد کرد.
«شاهدی برای تعقیب» دومین پروژه استودیوی فاکس است که بر اساس داستانی از آگاتا کریستی بازسازی می‌شود. پیش از این، بازسازی فیلم کلاسیک « قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به کارگردانی و با بازی کنت برانا در دستور کار تهیه‌کنندگان این استودیو قرار گرفته بود. ساخته وایلدر یک‌بار در سال 1982 در قالب تله‌فیلم بازسازی شد و با بازی رالف ریچاردسن، دبورا کر، بو بریجز، وندی هیلر و دایانا ریگ به نمایش درآمد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟