زوج هنری سینما که حسابی پر فروش هستند +عکس

«دراکولا» همکاری جدیدی از این دو بازیگر محبوب است که سومین فیلم رضا عطاران در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر محسوب می شود.
ویشکا آسایش در خصوص نقشش در ورود آقایان ممنوع گفته بود: واقعیت این است که من در تمرین ها هم فکر نمی کردم اینقدر کمدی بازی کنم! فکر می کردم کاراکتری که ایفا می کنم زنی خشک، جدی و خشن است و بقیه خنده دار هستند و نقش را خیلی جدی دیده بودم. حتی بعد از اتمام فیلمبرداری وقتی برای اولین بار فیلم را در دفتر آقای خرقه پوش دیدم، از خودم بدم آمد چون به نظرم همه فوق العاده بودند و راحت و روان بازی می کردند به جز من. به همین دلیل با رامبد جوان تماس گرفتم و گفتم (من را حذف کن!) اما رامبد گفت (قرار بوده همین شکلی باشی، در کار من دخالت نکن!)
وی در خصوص بازی رضا عطاران نیز گفته بود: احساس می کنم آقای عطاران نقش را خوب درک می کند و بدون غلو و راحت بازی می کند. وقتی یک بازیگر انرژی زیادی روی کارش می گذارد، این انرژی از تصویر به مخاطب منتقل می شود و روی او تاثیر می گذارد. عطاران، شیرینی خاصی دارد و بدون اینکه کار خاصی بکند، آدم ها دوست دارند به او نگاه کنند. اینکه تهیه کننده ها دوست دارند او در فیلم هایشان بازی کند، هم به دلیل محبوبیت او است، هم اینکه آن نقش ها را فرد دیگری نمی توان به آن شیرینی و طنازی بازی کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 191688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟