بازیگر محبوب پایتخت : زیادی در دسترس بودم +عکس

هومن حاجی عبداللهی که این روزها سرگرم بازی در سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم است، درباره چگونگی همکاری دوباره خود با این کارگردان به بانی فیلم عنوان کرد:« کار کردن با آقای مقدم همیشه خیلی خوب و شیرین و اتفاق خوبی برای زندگی حرفه ای یک بازیگر است. ایشان شخصیت منعطف، متین و محجوبی دارد و جزو کاربلدها محسوب می شود و در سکوت و آرامش کار خود را انجام می دهد و همیشه کارهایش جزو کارهای پر بیننده است.
محسن تنابنده هم از دوستان قدیمی ام است و از زمان دانشگاه هنر با او آشنا هستم و شروع همکاری ما از «پایتخت۲» اتفاق افتاد و تا «پایتخت۴» و«علی البدل» ادامه پیدا کرد .من به نوعی خودم را جزو خانواده کاری این سه نفر می دانم و همیشه پیشنهادهای آنان را قبول می کنم و آنان هم به یادم هستند.»
حاجی عبداللهی درباره ویژگی های کارگردانی سیروس مقدم توضیح داد: «تمام کارهایی که آقای مقدم را قوی می کند، به خاطر شخصیت خودشان است. ایشان یکی از معدود کارگردانانی است که به اندازه بازیگرانی که با او کار می کنند، معروف و مشهور است و مردم به اندازه ما آقای مقدم را دوست دارند. تجربه سالیان طولانی کار کردن در این حرفه و کارگردانی سریال های پرمخاطب تلویزیون از سریال های روتین شب تا سریال های هفتگی و خاص را به عهده گرفته است. آقای مقدم می داند چه می خواهد بسازد و با آرامش کارش را انجام می دهد. علاوه براین؛ نوع تصویربرداری،زاویه دوربین، شکل و رنگی به کار می دهد، باعث می شود کار همیشه برایش شیرین باشد.
این بازیگر درباره نقش خود در سریال««علی البدل»گفت:«من به همراه آقای افشاری دو مأمور انتظامات روستا هستیم که کارمان سروسامان دادن به نظم روستاست و هرکدام از این شخصیت ها شیرینی خاص خود را دارند و همین که کنار هم قرار می گیرند، شکل و طرز صحبت کردنشان متفاوت و شیرین می شود. این دو شخصیت در راستای داستان قرار می گیرند و در کنار ماجراهایی که اتفاق می افتد به طور ناخودآگاه سریال را شیرین می کنند.»
او درباره مدت زمانی که صرف کار«علی البدل» کرده است، اظهار کرد:« از ۲۵ اردیبهشت کار می کنیم و فکر می کنم تا یکماه دیگر کار داشته باشیم تا ۱۳ قسمت به پایان برسد.» حاجی عبداللهی با اشاره به اجرا در تلویزیون گفت:«بعد از برنامه «جمعه تعطیل نیست» پیشنهادهای دیگری برای اجرا از شبکه نسیم و… داشتم؛ اما چون ترجیح دادم بازی کنم، تمام پیشنهادها را بی جواب گذاشتم تا سریال«علی البدل» به پایان برسد. مقداری تصمیم گرفتم از عرصه اجرا دور شوم و فعالیتم کمتر شود چون احساس می کردم خیلی زیاد هستم و این در دسترس بودن ممکن است باعث دلزدگی مخاطب شود. کار کردنم در سریال به معنای خداحافظی با هیچکدام از این عرصه ها نیست بلکه به وقت خود اگر برنامه مناسبی باشد که جزو دغدغه های ذهنی ام برای اجرا باشد، قبول می کنم.»
این صداپیشه درخصوص کار کودک که سال ها درگیر آن بود، عنوان کرد:«برای کار کودک منتظر یک فرصت جدید با شخصیت و طرح نو هستم تا بتوانم در برنامه کودک کارم را شروع کنم. عروسک پنگول ۸ سال هر روز روی آنتن به صورت زنده بود و تنها چندماه آخر برنامه تولیدی بود. این در برنامه تولیدی یک رکورد محسوب می شود که بیشتر از ۷ سال در یک برنامه یک عروسک روی آنتن برود. هر برنامه هم عمری دارد و سری قبل رنگین کمان تمام شده و از سری جدیدش به خاطر بازی در سریال بی خبرم.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟