هوشنگ ابتهاج برای اولین بار به تلویزیون رفت

بیابانکی گفت:برنامه تلویزیونی «نقد شعر» از مهرماه سال ۹۴ روی آنتن رفت و خوشبختانه یکشنبه شب به پله چهل و ششم خواهد رسید. طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در برنامه این هفته به بررسی شعر و کارنامه ادبی امیرهوشنگ ابتهاج (ه. الف. سایه) بپردازیم.
وی ادامه داد: در برنامه چهل و ششم، دکتر بهرام پروین گنابادی و دکتر فرهاد طهماسبی که هر دو از اساتید دانشگاهی و پژوهشگران حوزه ادبیات هستند، به نقد و بررسی اشعار سایه پرداختند.
مجری برنامه «نقد شعر» در توضیح محورهای این برنامه افزود: در این برنامه نخستین‌بار کلیپی از شعرخوانی امیرهوشنگ ابتهاج (سایه) در رسانه ملی پخش شد. همچنین در این برنامه درباره جایگاه شعر سایه، غزل وی و نسبت سایه با موسیقی، بحث و گفت‌وگو شد.
بیابانکی افزود: متاسفانه این روزها علاقه‌مندان ادبیات به دنبال شعر در دنیای مجازی می‌گردند و رابطه آن‌ها با شاعران دارای کتاب و شناخته شده، قطع شده است. ما در این برنامه تلویزیونی قصد داریم تا جایی که امکان دارد، حقله وصل میان شاعران قدیمی و مخاطبان شعر امروز باشیم.
برنامه تلویزیونی «نقد شعر» با موضوع نقد و بررسی اشعار امیرهوشنگ ابتهاج، از ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۷ مردادماه از شبکه چهارم سیما روی آنتن رفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حایشه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟