اذیت و آزار وحشیانه یک زن در بیابان های جنوب تهران/ مردآزارگر لباس رانندگان تاکسی فرودگاه به تن داشت+عکس

به گزارش رکنا، روز 25 خردادماه امسال ماجرای تجاوز به زنی به ماموران کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی (ره) اطلاع داده شد و با توجه به موقعیت جغرافیایی در جنوب شرق تهران رییس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران دستور داد تا ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی وارد عمل شوند.

زن جوان که هنوز وحشت زده بود در این مرحله به کارآگاهان گفت: " ساعت 4 عصر از پاسگاه نعمت آباد برای رفتن به باقرشهر سوار یک پرشیا سفید رنگ شدم که راننده آن مردی 40 ساله با لباس لباس فرم روشن بود که در بین راه از مسیر اصلی خارج شد .

وی افزود: چندین بار قصد خارج شدن از ماشین را داشتم اما در های عقب قفل شده بودند تا اینکه راننده مرا به بیابان های اطراف برد و با تهدید به من تجاوز کرده و سپس در بیابان رهایم کرد و گریخت" .

در تحقیقات از این، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی موفق به خاطر سپردن قسمتی از شماره های پلاک خودروی پرشیای سفید رنگ شده است که با بهره گیری از همین اطلاعات اندک، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق ارابه شیطان شدند و صاحب آن به نام و "حمیدرضا " شناسایی شد .

خیلی زود فاش شد "حمیدرضا " از مجرمان سابقه دار در پلیس آگاهی است و در سال های 1393 و 1394 نیز دو بار با اتهامات مشابه و تجاوز به زنان توسط ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران دستگیر و روانه زندان شده است .

عکس "حمیدرضا " پیش روی زن جوان قرار گرفت و وقتی شناسایی شد کارآگاهان با شناسایی خانه وی در شهرک واوان به این محل اعزام و دریک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری مرد متجاوزشدند .

"حمیدرضا " درمواجهه حضوری با آخرین طعمه اش، تجاوز به وی را در بیابان های جنوب تهران به گردن گرفت و در خصوص لباس فرم رنگ روشن نیز ادعا کرد که این لباس مربوط به رانندگان فرودگاه است .

سرهنگ حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: "در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مرد متجاوز هیچگونه سابقه کار رسمی یا استخدام در نقش راننده خطوط فرودگاهی نداشته است ضمن اینکه خودروهای خطوط فرودگاهی تهران نیز از نوع پرشیا نبوده و علاوه بر آن ، تمامی خودروهای ویژه فرودگاه نیز دارای آرم و نشان مشخص هستند درحالیکه در ارابه شیطان، هیچکدام از این موارد وجود نداشته است ".

کدخبر: 87429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟