دختران و پسران کاشان  در دام بازیگر قلابی سینما

به دنبال کسب خبری مبنی برکلاهبرداری فردی با جعل عنوان مسئولان ادارات دولتی و افراد صاحب نفوذ، موضوع رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی کاشان قرار گرفت.

در بررسی های بیشتر مشخص شد که این فرد که از کلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار است با جعل چندین عنوان رسمی از جمله مسئول گزینش ، بازیگر سینما، مدیر گروه فیلمبرداری سریال قمربنی هاشم، یکی از بازیگران تلویزیون، مامور یکی از ادارات استان مرکزی، مدیر عالی رتبه یکی از ادارات استان فارس و چندین عنوان دیگر در سطح استان های اصفهان، مرکزی و فارس از مردم کلاهبرداری می کند.

سرانجام با تحقیقات علمی و اقدامات تخصصی پلیسی، هویت فرد مذکور به دست آمد و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی در حالی که قصد انجام کلاهبرداری از یکی از کسبه در بازار کاشان را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، به انجام کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از مردم با سوء استفاده از عناوین افراد صاحب نفوذ در استان های مختلف اعتراف کرد، گفت: تا کنون چهار نفر از مالباختگان از شهرهای شیراز، اصفهان، اراک و کاشان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

وی از کسانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده، خواست تا برای پیگیری پرونده خود و شناسایی متهم به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مراجعه کنند.

کدخبر: 72833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟