دخترقربانی اسید پاشی در هفته «مد» نیویورک

«بانورشما» که اهل بمبئی است دوسال قبل زمانی که همراه خواهرش به یک آموزشگاه می‌رفتند هدف اسیدپاشی دامادشان قرارگرفته است.البته وی گفته درخیابان ناگهان بادیدن داماد عصبانی‌شان ودیدن ظرف اسید دردست وی وبرای دفاع ازخواهرش مقابل شوهرخواهرش ایستاده است.دخترجوان گفته: پس ازاسیدپاشی زندگی‌اش بشدت تغییر کرده بود.چراکه بینایی خود را نیزازدست داده و بشدت افسرده شده بود.به همین خاطر اعتماد به نفسش را از دست داده و هیچ اراده‌ای برای انجام کارهایش را تا مدتها نداشت. اما با گذشت دو سال از این جنایت هولناک وپس از انجام چند عمل جراحی شرایط زندگی‌اش تغییرکرده است. حالا هم به هفته مد نیویورک دعوت شده تا در آنجا حضور یافته و به عنوان یک قربانی اسید پاشی در کنار دیگر مدل‌ها حضور یابد. اما کار در مدلینگ نیویورک می‌تواند بزرگترین انگیزه و تحول زندگی‌اش باشد و مسیر زندگی وی را تغییر دهد.
وی اضافه می‌کند: تاکنون 9 عمل جراحی داشته و کارکردن در مد همواره برایش آرزویی بزرگ و دست نیافتنی بوده که با این حادثه و چهره کنونی‌اش حتی تصورش را نمی‌کرده تا به هفته مد دعوت شود.
وی می‌گوید امیدوار است تا حضورش درهفته مد نیویورک اعتماد به نفس قربانیانی همچون او را بالا برده و فرصتی باشد برای افرادی که همانند وی دچار چنین مشکلات وحشتناکی هستند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟