به گزارش رکنا ، ساعت 6 عصر 19 مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری تهرانسر همراه تیمی از ماموران آتش نشانی برای خاموش کردن آتش سوزی خانه قدیمی در شهرک آزادی دست به کار شدند آتش نشانان با حضور در این خانه با 2 مرد جوان که در محاصره آتش گرفتار شده بودند روبرو شدند.
2 مرد جوان از دل آتش بیرون کشیده شدند و این در حالی بود که یکی از آنها به شدت مورد سوختگی قرارگرفته بود و هر 2 مصدوم برای درمان به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل شدند و امیر 36 ساله در بیمارستان ادعا می کرد که برادرش کامران دست به این کار زده است.
محسن که فقط از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود خیلی زود از بیمارستان مرخص شد اما برادر بزرگترش امیر پس از 15 روز مبارزه با مرگ به خاطر 75 درصد سوختگی نوع سوم در بیمارستان به کام مرگ فرو می رود.
با توجه به عمدی بودن آتش سوزی خانه قدیمی تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای افشای راز این جنایت سوخته وارد عمل شدند.
کارآگاهان در گام نخست به محل آتش سوزی رفته و پی بردند که خانه قدیمی محل انبار داورهای قاچاق است که 3 برادر و چند کارگر در آنجا مشغول به کار بوده اند.
محسن و کارگرهای این انبار قاچاق دارو در همان تحقیقات ابتدایی ادعا کردند که کامران یکی دیگر از برادرها به خاطر اختلاف مالی که با امیرداشته اقدام به ریختن بنزین روی برادرش کرده و این حادثه مرگبار را رقم زده است.
ماموران در این مرحله با توجه به ادعای روز نخست قربانی آتش سوزی و اعترافات شاهدان حادثه برای دستگیری کامران 35 ساله وارد عمل شدند و روز 14 شهریور ماه این مرد جوان در خانه پدری اش دستگیر شد.
کامران که به عنوان مظنون به قتل برادرش دستگیر شده صبح امروز - دوشنبه - پیش روی بازپرس ایلخانی در شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران قرار گرفت.
این مرد به بازپرس پرونده گفت: همراه برادرم در کار فروش قرص بودیم و مدتی با هم اختلاف حساب پیدا کرده بودیم ولی هیچ وقت به خاطر این اختلافات با هم درگیر نشده بودیم.
وی افزود: روز حادثه یک سری پوکه ژلاتینی نارنجی رنگ در انبار مانده بود که داروهای تلخ مزه را داخل آنها می گذاشتیم که مزه بهتری پیدا کنند اما چون تاریخ مصرفشان گذشته بود تصمیم به امحای آن گرفته بودم.
وی افزود: روز حادثه با مخالفت هایی که برادرم امیر داشت تصمیم به این کار گرفتم و داخل اتاق 3 متری که این پوکه ها بود با 2 برادر و یکی از کارگرها جمع شدیم و بنزین را روی پوکه ها ریختم و با فندک آنها را آتش زدم.
کامران گفت: 2 دقیقه دراتاق بودم که دیدم آتش پوکه ها در حال خاموش شدن است و با اطمینان از این موضوع به خانه رفتم که پس از چند ساعت متوجه آتش سوزی کارگاه تولید قرص مان شدم.
وی افزود: در این مدت که برادرم در بیمارستان بستری بود پدر و مادرم خواستند تا به ملاقات امیر نروم چون همسرش با دیدن من عصبانی می شود و اختلافات بیشتر می شود ولی من چند بار به برادرم زنگ زدم و تلفنی صحبت کردم تا اینکه متوجه مرگش در بیمارستان شدم.
این برادر در حالی که اشک می ریخت گفت: فکر می کنم وقتی بنزین را روی پوکه ها ریختم به خاطر فاصله کمی که داشتیم بنزین روی پای برادرم ریخته بود و بعد از رفتن من پاهای امیر آتش گرفته و وی در زمان خارج شدن از اتاق به خاطر لیز بودن زمین و بنزینی که کف اتاق ریخته بود زمین می خورد و آتش همه بدن امیر را فرا می گیرد.
بنا به این گزارش، در حالیکه این برادر جوان ادعا می کند که برادرش را به قتل نرسانده بازپرس ایلخانی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 213783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟