شلیک مرگبار مرد طلافروش به پسر غریبه+عکس

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این ماجرا از نیمه شب بیست‌و‌سوم شهریور92 با کشته شدن پسر33ساله ای به نام مسعود در خانه ای در خیابان دماوند در دستور کار پلیس قرار گرفت.
شواهد نشان می داد عامل جنایت مرد طلافروشی به نام بهزاد است که پس از شلیک از محل گریخته است.
تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شده بود که پلیس دریافت بهزاد 34ساله به اردبیل گریخته و زندگی پنهانی ای در پیش گرفته است. یک ماه از جنایت گذشته بود که بهزاد در هتلی در سرعین بازداشت شد و به شلیک خونین اعتراف کرد.
وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر قربانی برای او مجازات قصاص خواستند.
بهزاد در تشریح جزییات ماجرا گفت: از سه سال قبل از این ماجرا با مهدی که پسر شروری بود اختلاف مالی داشتم.او بدهی اش را نمی داد و یکبار مرا به بهانه تسویه حساب به پاتوقش کشاند و مرا با چاقو زخمی کرد.می خواستم از او شکایت کنم اما دوستانم واسطه شدند و منصرف شدم. قصد داشتم مهدی را راضی کنم تا تسویه حساب کنیم اما او به خاطر شرکت در یک درگیری بازداشت شد و دوسال به زندان افتاد اما وقتی از زندان بازگشت من سراغش رفتم ولی این بار مرا تهدید به مرگ کرد.
وی ادامه داد: عصر همان روز مهدی با من تماس گرفت و برای ترساندن من گفت دوست صمیمی ام مصطفی را به بهانه ای به خانه اش در خیابان دماوند دعوت کرده و قصد دارد او را هم با چاقو بزند.من که عصبانی شده بودم کلتم را برداشتم وبرای نجات دوستم به پاتوق مهدی رفتم اما دوستان او هم در آنجا بودند. آنها به سمت من حمله کردند و من از ترسم چند تیر هوایی شلیک کردم اما تیرها به دیوار برخورد کرد و پس از کمانه کردن به سینه مسعود که در گوشه ای ایستاده بود فرو رفت. من اصلا مسعود را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم.
من بعد از این ماجرا از ترسم فرار کردم و عکسم را روی شناسنامه دزدی ای که یکی از دوستانم به من داده بود چسباندم و در هتلی در اردبیل پنهان شدم ولی یک ماه بعد دستگیر شدم. من از قتل مسعود پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.
بنابه این گزارش،در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟