سقوط مرگبار مرد کبوتر باز در جنوب تهران

ساعت 6 عصر جمعه اول مرداد ماه سال جاری مرد 35 ساله ای در حال تمیز کردن قفس کبوترهایش در بالکن طبقه سوم ساختمانی در منطقه یافت آباد بود که ناگهان پایش از روی نرده لیز خورده و به پایین سقوط کرد.
همین کافی بود تا سقوط ناخواسته پدر خانواده از سوی اهالی محل به ماموران کلانتری 151 یافت آباد گزارش شود و خیلی زود تیم های امدادی و ماموران در صحنه حاضر شدند.
تیم امدادی در همان بررسی های ابتدایی مرگ مرد 35 ساله را اعلام کرد و بدین ترتیب بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیم تشخیص هویت و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل سقوط مرگبار حضور یابند.
همسر و فرزند مرد کبوتر باز که هنوز باور نداشتند پدر خانواده در اتفاق عجیب به کام مرگ فرو رفته است هدف تحقیق ماموران قرار گرفتند و مشخص شد که پدر خانواده چند روز پیش اقدام به فروش کبوترهایش کرده و عصر جمعه در حال تمیز کردن قفس های بدون پرنده اش بوده که پایش لیز خورده و به پایین سقوط کرده است.
بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 در این مرحله دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات درباره چگونگی سقوط این مرد ادامه دارد.

کدخبر: 99251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟