اعتراف به دزدیدن پرستار زن با تاکسی زرد / یک سگ جانش را داد تا این زن نجات یابد

21 آبانماه سال گذشته دختر 20 ساله ای همراه با خانواده اش پای در پلیس آگاهی تهران گذاشت و از تراژدی یک آدم ربایی نافرجام پرده برداشت.سحر که پرستار یک بیمارستان خصوصی در غرب تهران است به ماموران گفت: ساعت 8 شب بود که در خیابان منتظر تاکسی بودم تا به سمت خانه بروم که یک تاکسی سمند زرد رنگ با یک مسافر مرد جلوی پایم توقف کردند و چون دیدم تاکسی است سوار بر آن شدم.
مرد مسافر و راننده سرگرم صحبت بودند و من در صندلی عقب نشسته بودم که ناگهان راننده مسیرش را تغییر داد و ازمانیکه به او اوعتراض کردم مرد مسافر با چاقوی تیزی که در دست داشت به صندلی عقب آمد و با تهدید مرگ خواست تا ساکت باشم اما ترسیده بودم و می خواستم خودم را نجات دهم که شروع به جیغ و فریاد کردم که در همین حین مرد چاقو به دست با کفشی که در صندلی عقب افتاده بود به دهانم زد و سپس کیف پول و موبایلم را گرفت.
وی افزود:در همین لحظه وقتی دیدم خودرو مسیرش را به خارج از بزرگراه تغییر داده تصمیم گرفتم خودم را از ماشین به بیرون پرت کنم و زمانیکه مرد چاقو به دست سرگرم بررسی داخل کیفم بود به سمت در رفته و قصد داشتم خودم را به بیرون پرتاب کنم که مرد خشن مانع کارم شد و تا حد مرگ مرا کتک زد تا این که ناگهان خودرو با یک سگ تصادف کرد و متوقف شد در همین زمان توانستم از دستشان فرار کنم چون آنها نیت شیطانی در سر داشتند و پس از فرار با پای پیاده خودم را به پلیس رساندم.
بدین ترتیب، تیمی ازماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی برای دستگیری این زورگیران آم ربا وارد عمل شوند.
بعد از ثبت اظهارات شاکی در کلانتری، پرونده به دست بازپرس امور جنایی، به دستور بازپرس سهرابی ماموران موظف به رسیدگی پلیسی ماجرای آدم ربایی و سرقت شدند .
با گذشت 2 روز از این ماجرا ماموران به خودروی سمند زرد رنگی که در نظام آباد توقف کرده بود مشکوک شدند و با نزدیک شدن به این خودرو مشخص شد که راننده آن پسر جوانی است که هنوز به سن قانونی رانندگی نرسیده است و و پس از انتقال خودرو و راننده جوان به کلانتری مشخص شد که داخل خودرو کیف زنانه ای است و با تحقیق از روی کارت شناسایی ماموران پی بردند این خودرو همان ارابه شیطانی است که 2 جوان قصد داشتند پرستار جوان را هدف توطئه خود قرار دهند.
این جوان 18 ساله ابتدا سعی داشت با داستانسرایی خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ماموران گفت: با همدستی شهروز و صیاد این خودرو را سرقت کردیم و قرار بود با فروش آن به صورت اقساطی پولی به جیب بزنیم و آنها بدون اینکه مرا در جریان نقشه آدم ربایی قرار دهند دست به این کار زده اند و من بیگناهم.
درا دامه تحقیقات پسر جوان پیش روی سحر قرار گرفت و مشخص شد که وی در روز حادثه باهمدستانش نبوده است و تحقیقات برای دستگیری 2 متهم اصلی پرونده کلید زده شد.
کارآگاهان با اقدامات فنی توانستند روز سوم آذر ماه یکی از متهمان را در شهر زنجان دستگیر کنند و متهم اصلی در اعترافاتش گفت: ما فقط برای سرقت این زن را سوار بر خودرویمان کردیم و قصد داشتیم پس از سرقت او را در بیرون شهر از خودرو پیاده کنیم که دیدیم خودش را به بیرون پرت کرد و هیچ نیتی دیگری نداشتیم.
ردیابی ها برای دستگیری دیگر متهم این پرونده ادامه داشت تا اینکه با گذشت 8 ماه از این ماجرا ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم جوان در یکی از شهرهای شمالی شدند که تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس سهرابی صبح سه شنبه برای دستگیری این متهم وارد عمل شدند و وی را که در حال استراحت بود دستگیر کردند.
بنا به این گزارش، تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم این متهمان جوان در اداره 11 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟