انهدام باند سارقان منازل خیابان ابوطالب مشهد +عکس

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ‌در تشریح این خبر گفت: در پی دو فقره سرقت کلیه اثاثیه منزل در محدوده خیابان ابوطالب شهر مشهد با توجه به حوزه جغرافیایی جرم تیمی از کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی صحنه سرقت و یک سری تحقیقات میدانی به سرنخ های در خصوص تردد یکی از سارقان حرفه ای به نام مهدی با یک دستگاه خودرو نیسان در محدوده سرقت دست یافتند.
وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده با جمع آوری ادله کافی در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی این سارق حرفه ای در عملیاتی ضربتی هنگام تردد با خودرواش دستگیر کردند.
سرهنگ رزمخواه ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله پلیسی به چهار فقره سرقت منازل در محدوده خیابان ابوطالب با همدستی فردی به نام مرتضی و فروش اثاثیه منزل به دو مالخر حرفه ای به نام های علی و محمد در خیابان ایثارگران اعتراف کرد.
وی عنوان داشت: در ادامه این عملیات سه عضو دیگر این باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنان تعدادی از اموال مسروقه شامل مقادیری طلا و جواهر، یک دستگاه تلوزیون، یک دستگاه کامپیوتر و اثاثیه منزل به ارزش تقریبی پانصد میلیون ریال کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟