سرقت از پروژه های در حال ساخت با کلت کمری و تبر

ساعت 09:12 بیستم خردادماه حسب اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر تهدید با اسلحه کلت در وردآورد بلافاصله واحد گشت 110 یگان کلانتری 181 عوارضی جهت بررسی به محل اعزام شد.
با حضور ماموران فردی به هویت" پیام" که خود را مسئول حراست یکی از پرو‍ژههای مسکونی در حال ساخت در موقعیت معرفی کرد به واحد مراجعه و اعلام داشت:" دقایقی قبل فردی با خودرو وانت پیکان سفید رنگ به محل ورودی پروژه مراجعه و با تهدید سلاح گرم قصد سرقت از پروژه را داشت که با مقاوت من متواری شد.
به دنبال این موضوع ماموران ضمن بررسی صحت و سقم موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته های شاکی در جهت دستگیری فرد مورد نظر واحد گشت خودرویی طرح مهار اجرا شد.
در ادامه خودرو مورد نظر توسط ماموران مشاهده و پس از تعقیب و گریز و دستور ایست نهایتاً در یکی از خیابانهای شهرک دانشگاه شریف متوقف و راننده که قصد فرار داشت ، دستگیر شد.
پیروندی، رئیس کلانتری 181 عوارضی گفت:در بازرسی از خودرو یک قبضه اسلحه کمری (ساچمه ای) که به صورت ماهرانه در پشت صندلی سمت شاگرد جاساز شده بود به همراه یک عدد تبر - یک عدد چاقودو سر - یک عدد جک درب پارکینگ و یک عدد دیلم کشف و ضبط شد.
رئیس کلانتری 181 عوارضی اظهار داشت: فرد دستگیر شده که خود را "مهرداد" معرفی می کرد به همراه شاکی جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و پس از پرونده تشکیل پرونده جهت بررسی بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟