توقیف  3 کیلو گرم ، تریاک از یک باند خانوادگی در زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "مختار شیر محمدی " با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود : ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان های مرکزی به وسیله یک دستگاه خودرو تندر 90 به زنجان منتقل و توزیع کند .

سرهنگ شیر محمدی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری اعضای این باند آغاز و با تشکیل چهار اکیپ به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: ، مأموران موفق شدند اعضای این باند را که به صورت خانوادگی اقدام به حمل خانوادگی مواد مخدردر محور جاده قدیم زنجان تهران شناسایی و دستگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو 3 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت : این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

کدخبر: 86457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟