اعتراف یک زن  به خفه کردن زن سوم شوهرش

زن جوانی که در ٢٣فروردین امسال، هوویش را به طرز فجیعی در مقابل چشمان فرزندش کشته بود، روز گذشته صحنه قتل را بازسازی کرد.
روز گذشته متهم اصلی پرونده «هووکشی» که زنی ٣٨ساله است، در مقابل کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس جنایی قرار گرفت و ضمن اعتراف به قتل همسر سوم شوهرش، صحنه جنایت را بازسازی کرد.
متهم اصلی پرونده ضمن اعتراف به قتل هووی ٢۴ساله‌اش در پاسخ به سوالات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی و بازپرس جنایی گفت: «از وقتی که شوهرم با این زن(مقتول) ازدواج کرد حسادت‌ها و کینه‌های زنانه بین من و او شروع شد و این درگیری‌ها به جایی رسید که او(مقتول) به من و فرزندانم بی‌احترامی می‌کرد. این زن در خانه‌ای که به نام من است، ساکن بود. ابتدا توجه زیادی به او نمی‌کردم و این موضوع را پای جوانی‌اش می‌گذاشتم اما با گذشت زمان حسادت‌ها و کینه‌ها برایم تحمل  ناپذیر شده بود تا اینکه روز حادثه وقتی همسرم از منزل بیرون رفت، به طبقه بالا رفتم. او در کنار فرزند شش ماهه‌اش خواب بود که او را بیدار کردم و علت این همه دشمنی را از او خواستم. در آن لحظه مشاجره ما بالا گرفت و من هم که عصبانی بودم با بند قنداق نوزادش، او را خفه کردم.» این زن جوان ادامه داد: «بعد از ارتکاب قتل با همسرم تماس گرفتم و موضوع را به او اطلاع دادم. همسرم با شنیدن این موضوع از من خواست تا خودم را به پلیس معرفی کنم و این درحالی است که همسرم دارای پرونده نزاع منجر به قتل در زابل است و چون می‌دانستم با شنیدن این خبر و ترس از دستگیرشدن به منزل نخواهد آمد، این قتل را به گردن او انداختم و او را به عنوان قاتل به پلیس معرفی کردم.»
در حالی صحنه بازسازی این قتل انجام شد که متهم اصلی پرونده در اعترافات خود در گذشته مدعی شده بود، ١١صبح روز جنایت همسرش پس از درگیری لفظی با این زن جوان دست به قتل او زده و سپس از محل متواری شده است. متهم به دلیل اظهارات ضدونقیض در محل حادثه به دستور قاضی جنایی بازداشت و به جرم خود اعتراف کرد.پس از بازسازی صحنه قتل از سوی این زن، او به همراه پرونده‌اش برای صدور حکم راهی دادسرا شد.

کدخبر: 75957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟