زن و شوهر شبح خیابان های خلوت بودند / زنان تنها، قربانیان این زوج +عکس

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ‌گفت: در پی چند زورگیری از زنان در محدوده خیابان آبکوه و کوهسنگی شهر مشهد توسط زوجی جوان تیمی از پایگاه شمال پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان وارد عمل شد.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: کارآگاهان پس از بررسی اظهارات گروهی از زنان چهره فرضی آنان را ترسیم و با همکاری کلانتری های محدوده شمال شهر مشهد دستگیری زوج زورگیر را در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: پس از چند روز کار گسترده میدانی دزدان به نام های محمد و الهام شناسایی و ماموران اداره مبارزه با سرقت با هماهنگی قضایی دیشب -سه شنبه-برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.
سرهنگ رزمخواه اظهار داشت: در این عملیات ضربتی با دستگیری زوج تبهکارکه احمد و الهام نام دارند در بازرسی از مخفیگاه آنها یک افشانه، یک چاقو و تعدادی مدارک شناسایی و کیف زنانه کشف کردند. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: احمد و الهام در بازجویی ها و مواجهه حضوری با گروهی از زنان که طعمه شان بودند تاکنون به هفت زورگیری مشابه در خیابان های خلوت و ساعات کم تردد در خیابان های آبکوه و کوهسنگی اعتراف کردند.
سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: زوج برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند که بنا به دستور قضایی جهت تحقیقات تکمیلی در بازداشت پلیس آگاهی بوده و شهروندان در صورت شکایت مشابه می توانند با مراجعه به پایگاه شمال پلیس آگاهی شهر مشهد مراجعه کنند.

کدخبر: 75622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟